معاون امور عمرانی استاندار لرستان:

۲۰ میلیارد ریال برای لایروبی رودخانه تیره دورود اختصاص یافت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور لایروبی و ساماندهی رودخانه تیره دورود اختصاص داده شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور لایروبی و ساماندهی رودخانه تیره دورود اختصاص داده شد.

گودرز امیری عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از مسیر رودخانه تیره دورود گفت:با توجه به تجربه سیلاب دورود در فروردین ماه سال گذشته و همچنین جلوگیری از سیلاب‌های احتمالی در آینده لایروبی، مهندسی و ساماندهی رودخانه تیره دورود در دستور کار قرار گرفته است.

او اضافه کرد:به همین منظور مقرر گردید مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار که یک میلیارد ریال آن از محل سازمان شهرداری‌ها و یک میلیارد ریال دیگر نیز از اعتبارات مدیریت بحران استان که مصوب شده است در اختیار شهرداری دورود قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان  بیان کرد:شهرداری دورود با هماهنگی آب منطقه‌ای استان و مشاوری که برای مطالعه این روخانه از ابتدا تا انتها در نظر گرفته شده کار مهندسی و ساماندهی رودخانه از جمله اصلاح حدود، بستر و حریم رودخانه را برعهده خواهند داشت.

امیری تصریح کرد: همچنین شیب رودخانه تیره دورود به منظور هدایت بیشتر آب‌های سطحی و جلوگیری از ورود آب به داخل شهر به منظور جلوگیری از سیلاب‌های احتمالی نیازمند اصلاح است.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.