شب گذشته بازی Assassin's Creed Valhalla توسط یوبیسافت معرفی شد و این شرکت اطلاعات کاملی از این بازی را منتشر کرد.

اطلاعات کامل منتشر شده از بازی Assassin's Creed Valhallaبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته بود که شرکت یوبیسافت از نسخه جدید بازی Assassin's Creed که قرار است Assassin's Creed Valhalla نام داشته باشد رونمایی کرد که بسیاری از گیمر‌ها را هیجان زده کرد و همانطور که پیش بینی می‌شد این نسخه از مجموعه اساسینز در دنیای وایکینگ‌ها جریان خواهد داشت. بر اساس اعلام شرکت یوبیسافت در نسخه جدید بازی اساسینز، کاربران می‌توانند کاراکتر بازی را بین دو شخصیت مرد یا زن تغییر دهند؛ این قابلیت در نسخه قبلی بازی اساسینز و با نام Assassin's Creed Odyssey وجود داشت، اما در این بازی گیمر شخصیت بازی را می‌توانست بین دو خواهر و برادر جا به جا کند، اما در عنوان جدید این مجموعه کاربر ظاهر شخصیت اصلی بازی را تغییر خواهد داد.

اطلاعات کامل منتشر شده از بازی Assassin's Creed Valhalla

همچنین این دو شخصیت دارای صدا و رفتار‌های متفاوتی از هم هستند که گیمر در طول بازی آن‌ها را احساس خواهد کرد. گیمر در این بازی در نقش یکی از وایکنیگ‌های به شدت مبارز وارد بازی خواهد شد که ایورور نام دارد و ایورور گروهی از نورسمن‌ها را که به واسطه جنگ‌های بی پایان و کاهش منابع در قرن نهم میلادی از نروژ رانده شده اند را هدایت خواهد کرد. داستان بازی در دریا‌های شمالی واقع در انگلیس جریان خواهد داشت و در این داستان گیمر آینده قبیله خود را رقم خواهد زد.

اطلاعات کامل منتشر شده از بازی Assassin's Creed Valhalla

شرکت یوبیسافت اعلام کرده است که این بازی رد تعطیلات ۲۰۲۰ برای دو کنسول نسل بعد و کنسول‌های فعلی موجود در بازار و همچنین پلتفرم استادیا وارد بازار خواهد شد؛ لازم به ذکر است که یوبیسافت نسخه PC این بازی را صزفا در فروشگاه‌های اپیک گیمز و یوپلی در دسترس کاربران قرار خواهد داد.


بیشتر بخوانید: اولین تریلر و جزئیات بازی Assasin's Creed Valhalla منتشر شد


این بازی در حال حاضر در سه نسخه Gold Edition، Ultimate Edition و Collector's Edition برای پیش خرید در دسترس کاربران قرار دارد که نسخه Gold صرفا نسخه اصلی بازی را دارا خواهد بود، نسخه Ultimate دارای بتل پس و برخی موارد اضافی مانند لباس و سلاح در بازی و نسخه Collector's علاوه بر موارد ذکر شده دارای کیف و چند مورد جذاب دیگر که مربوط به شخصیت داستان بازی می‌شود خواهد بود که به صورت فیزیکی به گیمر تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار