استفاده از یک سرباز واقعی در فصل سوم بازی Call of Duty: Modern Warfare

شرکت اکتیویژن به تازگی اعلام کرد که شخصیت Ronin از روی یکی از سربازان ارتش آمریکا طراحی شده است.

استفاده از یک سرباز واقعی در فصل سوم بازی Call of Duty: Modern Warfareبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Call of Duty: Modern Warfare در حال حاضر برترین و پرطرفدارترین بازی رایانه‌ای اکشن ساخته شده توسط شرکت اکتیویژن است؛ شرکت اکتیویژن حدود یک ماه پیش بخش بتل رویال را به این عنوان اضافه کرد که به صورت رایگان در اختیار گیمر‌ها قرار گرفت و حتی افرادی که این بازی را خریداری نکرده بودند نیز توانستند به این بخش دسترسی پیدا کنند و به این ترتیب آمار گیمر‌های این بازی به طور چشم‌گیری افزایش پیدا کرد.

حدود دو هفته پیش نیز اکتیویژن یک بروزرسانی جدید برای این بازی عرضه کرد که مربوط به فصل سوم این بازی می‌شد و قابلیت‌های جدیدی را به این عنوان اضافه کرد. در فصل سوم این بازی دو شخصیت جدید با نام‌های Alex و Ronin به بازی اضافه شدند که می‌توان گفت در این مدت این دو شخصیت توانسته‌اند به محبوبیت بسیار خوبی در بین گیمر‌ها دست پیدا کنند.

استفاده از یک سرباز واقعی در فصل سوم بازی Call of Duty: Modern Warfare

استفاده از شخصیتی حقیقی در فصل سوم بازی 

اما به تازگی اکتیویژن اعلام کرده است که داستان مربوط به Ronin بر اساس زندگی واقعی یک سرباز ساخته شده است و به نوعی اتفاقاتی که برای این شخصیت در طول بازی می‌افتد برای آن سرباز رخ داده است. بر اساس اطلاعات بدست آمده از این شخصیت، رونین فردی است که در سال ۱۹۷۹ به وسیله یک قایق ماهیگیری از ویتنام فرار کرد و وارد خاک آمریکا شد؛ این شخصیت به استخدام ارتش آمریکا در آمد و عضو نیرو‌های ویژه این ارتش شد. وی حدود ۲۳ سال در ارتش آمریکا خدمت کرد و در سال ۲۰۱۶ با درجه سر گروهبان بازنشسته شد.


بیشتر بخوانید: احتمال عرضه نسخه جدید بازی Crash Bandicoot برای پلی استیشن ۵


ظاهر و حرکات این سرباز به وسیله دوربین‌های تصویربرداری هوشمند در استودیو اینفینیتی وارد انجام شده است و کاربران هنگام اجرای بازی با این شخصیت، احساس اجرای بازی با یک فرد حقیقی را خواهند داشت. لازم به ذکر است که این شخصیت در قسمت فروشگاه بازی قابل انتخاب است، اما کاربران برای استفاده از آن باید مبلغی را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.