احتمال عرضه نسخه جدید بازی Crash Bandicoot برای پلی استیشن ۵

به تازگی اخباری در فضای مجازی منتشر شده که اعلام می‌کند نسخه‌ای جدید از بازی Crash Bandicoot برای کنسول پلی استیشن ۵ در راه است.

احتمال عرضه ساخت نسخه جدید بازی Crash Bandicoot برای پلی استیشن ۵به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با خبر عرضه نسل بعدی کنسول‌ها در آینده‌ای نزدیک، بسیاری از شرکت‌‎های سازنده بازی خبر از ساخت عنوانی جدید برای کنسول PS5 را دادند؛ به تازگی نیز شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد قرار است یک نسخه جدید از مجموعه Crash Bandicoot برای کنسول PS5 منتشر شود. مجموعه Crash Bandicoot یکی از مجموعه‌های بسیار قدیمی و جذاب در کنسول پلی استیشن است که از زمان عرضه اولین نسخه از پلی استیشن، این بازی عضوی از خانواده پلی استیشن بود.

شخصیت کراش در ابتدا یک شخصیت کارتونی تلویزیونی بود که مخالف شخصیت‌های ماریو و سونیک ساخته شده بود و به نوعی دشمن این دو شخصیت به شمار می‌رفت؛ اما از آنجایی که محبوبیت این شخصیت به طور عجیبی افزایش پیدا کرد، سازندگان این شخصیت تصمیم گرفتن کراش را به صورت یک بازی رایانه‌ای در آورند که ارتباطی با سونیک یا ماریو ندارد. اما استقبال از این مجموعه به طور عجیبی فراتر از انتظار سازنده آن بود به طوری که به مرور زمان شرکت‌های مختلفی با سازنده اصلی این مجموعه همکاری داشتند و آخرین نسخه عرضه شده از این مجموعه نیز با همکاری شرکت یوبیسافت طراحی شده بود.

احتمال عرضه ساخت نسخه جدید بازی Crash Bandicoot برای پلی استیشن ۵

به تازگی نیز یک روزنامه نگار در صفحه توییتر خود اعلام کرده است که نسخه جدید بازی Crash Bandicoot حدود سه سال است که مراحل ساخت خود را سپری می‌کند و این روزها، کارهای نهایی مربوط به این بازی در حال انجام شدن است؛ به این ترتیب باید در آینده شاهد این موضوع باشیم که بازی Crash Bandicoot جزو اولین عناوینی خواهد بود که قرار است برای کنسول PS5 منتشر شود؛ هر چند نمی‌توان روی این موضوع نظر قطعی داد چرا که سونی یا شرکت‌های سازنده این بازی هنوز هیچ خبری را منتشر نکرده‌اند.


بیشتر بخوانید: جزئیات قابلیت جدید مسیریاب نشان برای مقابله با کرونا


از طرفی هم نباید روی این خبر حساب زیادی باز کرد چرا که چند سال پیش نیز شایعه شده بود یک نسخه جدید از مجموعه کراش قرار است برای کنسول Nintendo Switch وارد بازار شود که هنوز این اتفاق نیوفتاده است؛ بنابر این برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا زمان اعلام رسمی شرکت‌های سازنده این بازی منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.