معرفی برترین عناوین موجود در سرویس Apple Arcade

در این گزارش تعدادی از برترین بازی‌های موجود در سرویس Apple Arcade معرفی شده‌اند.

معرفی برترین عناوین موجود در سرویس Apple Arcadeبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل حدود یک سال پیش اعلام کرد که قصد دارد سرویس اشتراک بازی خود را راه اندازی کند و کاربرانی که قصد استفاده ازاین سرویس را داشته باشند باید به صورت ماهانه اشتراک مروبط به سرویس ای شرکت که Apple Arcade نام دارد را خریداری کنند. در حال حاضر استقبال بسیار بالایی از این سرویس شرکت اپل توسط گیمرها نشده است چرا که عناوین رایگانی در فروشگاه این شرکت وجود دارند که استفاده از آن‌ها احتیاج به پرداخت هزینه اشتراک نیست و به صورت رایگان در دسترس عموم قرار دارند.

با این حال فعلا صد عنوان در سرویس Apple Arcade در دسترس کاربران قرار دارد که بسیاری از این عناوین جزو بازی‌های بسیار محبوب در جهان هستند و برخی از آن‌ها باعث می‌شند کاربران به خرید اشتراک این سرویس ترقیب شوند. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های سرویس Apple Arcade پوشش سراسری این سرویس در محصولات اپل است به طوری که کاربران می‌توانند بازی‌های موجود در سرویس بازی اپل را پس از خرید اشتراک در Mac، iPad، iPhone و حتی Apple Tv اجرا کنند. کنترل بازی‌های این سرویس در تلویزیون و یا نمایشگرهای بزرگ برای بسیاری از کاربران آزار دهنده خواهد بود، اما شرکت اپل برای حل کردن این مشکل امکان استفاده از کنترلرهای دو کنسول PS4 و Xbox One را به کاربران خود داده است تا کنترل عناوین از این طریق ساده‌تر باشد.

در ادامه قصد داریم تعدادی از برترین بازی‌های موجود در سرویس Apple Arcade را معرفی کنیم:

معرفی برترین عناوین موجود در سرویس Apple Arcade

بازی Assemble With Care

این بازی در سبک پازل ساخته شده است و در آن کاربران باید به ترمیم و بازسازی موارد موجود در بازی بپردازند. برای مثال گیمر در یکی از مرحله‌های این بازی باید یم دوربین شکسته را ترمیم کند، اما ای دوربین از نظر ظاهری سالم است و گیمر باید با باز کردن پیچ‌های این دوربین و ورود به بخش داخلی آن، قطعه آسیب دیده را پیدا و آن را با یک قطعه دیگر جایگزین کند.

در این بازی پازلی معماهای ناشناخته بسیار زیاید وجود دارد که گیمر باید برای هر کدام از آن‌ها نوع دید خود را عوض کند و به طور کلی مراحل این بازی سرشار از چالش‌های ذهنی مختلف است.

معرفی برترین عناوین موجود در سرویس Apple Arcade

بازی Inmost

این بازی در سبک دو بعدی و پیکسلی ساخته شده است و گیمر با اولین بار ورود به بازی احساس خواهد کرد که این بازی به شدت کسل کننده خواهد بود اما داستان بازی کاملا با گرافیک بازی متفاوت خواهد بود و به شدت گیمر را درگیر خود خواهد کرد. داستان این بازی گیمر را به سمت اتفاقات و موججوداتی عجیب و غریب هدایت خواهد کرد که بسیار مرموز و دلهره آور خواهند بود. در این بازی گیمر بین سه شخصیت مختلف جا به جا خواهد شد و باید با موجودات مختلفی به مبارزه بپردازد.

به طور کلی می‌توان گفت عنوان Inmost یکی از عناوینی است که به شدت برای افرادی که اشتراک سرویس اپل را خریداری کرده‌اند توصیه می‌شود.

معرفی برترین عناوین موجود در سرویس Apple Arcade

بازی Lifelike

این بازی از انیمیشنی بسیار عجیب و جذاب بهره می‌برد و تاکنون مانند آن برای هیچ دستگاهی ساخته نشده است؛ از طرفی هم باید قبول کرد که اپل ریسک وجود این بازی در بین عنوان سرویس Arcade خود را پذیرفته است چرا که این سبک از بازی‌ها برای بسیاری از افراد ناشناخته است و نمی‌توان روی محبوب شدن آن‌ها حساب کرد.

در این بازی گیمر وظیفه کنترل یک توپ را دارد که هنگام برخورد با محیط اطراف خود صداهای مختلفی می‌دهد و به نوعی از داستانی بسیار گنگ بهره می‌برد، همچنین در این بازی مشخص نیست که گیمر باید بازی را به کدام سمت هدایت و گیمر باید به صورت تجربی به داستان و مسیر بازی پی ببرد.

معرفی برترین عناوین موجود در سرویس Apple Arcade

بازی Grindstone

این بازی به گونه‌ای طراحی شده است که برای بسیاری از گیمرها نوستالژِی باشد چرا که مانند این بازی در گذشته بارها دیده شده است؛ گیمر در این بازی در وظیفه کنترل یک ماینر را بر عهده دارد که باید از روستای خود در برابر حجوم بیگانگان دفاع کند. گیمر همچنین با جمع آوری طلا و یا سکه می‌تواند به ارتقا تجهیزات و وسایل خود بپردازد تا با سرعت بالاتری با هیولای موجود در بازی مبارزه کند.

در این بازی بیش از ۱۰۰ سطح برای مبارزه وجود دارد که در هر سطح یک نوع چالش جدید قرار داده شده است؛ تجربه این بازی برای هر گیمری می‌تواند لذت بخش باشد.

معرفی برترین عناوین موجود در سرویس Apple Arcade

بازی Steven Universe: Unleash the Light

بازی Steven Universe: Unleash the Light یک عنوان ماجراجویی برای دستگاه‌های شرکت اپل است که روایتگر گروهی ماجراجو است که روی سنگ‌های کریستالی مطالعه می‌کنند و در این راه اتفاقات عجیبی برای آن‌ها می‌افتد. گیمر در این بازی علاوه بر ماجراجویی به مبارز نیز خواهد پرداخت. این بازی از گرافیک جذابی بهره می‌برد و اجرای آن می‌تواند یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها برای گیمرهای اپل باشد.

لازم به ذکر است که در این بازی از شخصیت‌های ماریو نیز استفاده شده است که صداگذاری آن‌ها نیز همان صداگذاری استفاده شده در مجموعه ماریو است.

معرفی برترین عناوین موجود در سرویس Apple Arcade


بیشتر بخوانید: اطلاعات جدید از جایگزین تبلت‌های Samsung Tab S6


بازی Sayonara Wild Hearts

در این بازی گیمر باید با استفاده از موانعی که در اختیار دارد دشمنان خود را گمراه کرده و مراحل بازی را به پایان برساند. این بازی در سال ۲۰۱۹ توانسته بود جایزه برترین موسیقی متن در عناوین اپل را از آن خود کند. این بازی از گیم پلی بسیار کوتاهی بهره می‌برد که در دنیایی جهان باز روایت می‌شود و گیمرها از اجرای این عنوان احساس رضایت خواهند داشت.

معرفی برترین عناوین موجود در سرویس Apple Arcade

بازی Shinsekai: Into the Depths

بازی Shinsekai: Into the Depths تنها عنوان عرضه شده از سوی شرکت کپ کام برای سرویس آرکید است. این بازی در اعماق اقیانوس روایت می‌شود و گیمر در اعماق دریا به ماجراجویی می‌پردازد. گیمر هرچه بیشتر در اعماق دریا به ماجراجویی بپردازد به قابلیت‌های بیشتر دست پیدا خواهد کرد که به گیمر امکان جست و جوی بیشتری به گیمر را در اعماق اقیانوس می‌دهد.

در این بازی جهان زیر اقیانوس به طور دقیق بازسازی شده است و گیمر می‌تواند تجربه لذت بخشی را در این بازی داشته باشد.

معرفی برترین عناوین موجود در سرویس Apple Arcade

بازی Tangle Tower

این بازی رد سبکه نقطه و کلیک ساخته شده است و داستان آن در محلی به نام جزیره میمون روایت می‌شود. گیمر در این بازی باید معماهای به وجود آمده در قتل یک شخص را حل کند که در این راه باید با شاهدان و افرادی که محل حادثه وجود داشتند گفت‌وگو کند.

مکانیسم اصلی این بازی حول محور مکالمه جریان دارد، علاوه بر این گیمر با کنار هم قرار دادن پازل‌های موجود در بازی می‌تواند به حقیقت اتفاقات افتاده در بازی پی ببرد. این بازی به شدت برای افرادی که به عناوین ماجراجویی علاقه دارند توصیه می‌شود.

عناوین یاد شده صرفا تعداد بسیار کمی از عناوین موجود در سرویس Apple Arcade هستند و برای مشاهده سایر بازی‌های موجود در این سرویس، گیمر می‌تواند به فروشگاه اپ استور مراجعه کند.

گزارش از علی زحمت کش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار