۳۸۴ رسانه فعال در استان کرمان

رئیس بسیج رسانه استان کرمان گفت:۳۸۴ رسانه فعال شامل نشریه، هفته نامه، دوهفته نامه، پایگاه خبری و خبرگزاری‌ها در سطح استان فعال هستند.

۳۸۴ رسانه فعال در استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، امین رجایی، رئیس بسیج رسانه استان کرمان در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و قدردانی از فعالیت‌های مرتضی کارآموزیان رئیس اسبق بسیج رسانه گفت: تنها مجموعه‌ای که جامع هدف ما است ایجاد تعامل بین بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

او به اهمیت رسانه و برنامه‌هایی که بسیج رسانه در پیش رو دارد اشاره کرد و افزود: ابزار رسانه‌ای امروز زیاد هستند و خیلی کاربرد و تاثیر دارند مقام معظم رهبری در تاثیر رسانه می‌فرمایند قدرت رسانه از سلاح اتم بیشتر است و این جنگ شناختی و ادارکی است و از طرفی هم رسانه‌های خبری بزرگ به راحتی اهداف خود را پیش می‌برند و حرف اول را در جهان می‌زنند و قدرت رسانه بر کسی پوشیده نیست.

رئیس بسیج رسانه استان کرمان با اشاره به اینکه حضرت آقا در بحث رسانه تاکید دارد، افزود: کار رسانه نقد است که آقا می‌فرمایند نقد باید منصفانه باشد و نباید چیزی به جامعه القا و مردم را ناامید کرد، زیرا قلم و تریبون دست رسانه‌ها است.

رجایی با بیان اینکه اصحاب رسانه افرادی متدین به انقلاب و نظام هستند و کار رسانه کار سختی است، اظهار کرد: رسانه‌ها اگر می‌خواهند شخصی یا مسئولی را نقد کنند باید در اصول و چارچوب نقد کنند و یک فضای برادری و عدالت را دردستور کار قرار دهند، زیرا اگر رضای خدا به دنبال آن باشد و برای مردم و خود مردم باشد موفقیت کارسازی به دنبال خواهد داشت.

او عنوان کرد: بسیج رسانه به دنبال این است تا رسانه‌های ارزشی و انقلابی که بانک شده اند را به عنوان یک رسانه مردمی با تکیه و توکل بر خدا سازماندهی کند.

رئیس بسیج رسانه استان کرمان تصریح کرد: قریب به ۳۸۴ رسانه فعال شامل نشریه، هفته نامه، ماهنامه، دو هفته نامه، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری داریم در سطح استان داریم که نزدیک به ۲ هزار نفر جامع آماری را تشکیل می‌دهند که همگی آن‌ها ارزشی و انقلابی هستند.
رجایی تصریح کرد: همچنین بسیج رسانه سعی دارد کانون بسیج رسانه را در شهرستان‌های استان هدف گذاری و فعال کند.

او بیان کرد: رسانه‌ها توانمندی‌های زیادی دارند و باید از ظرفیت آن‌ها استفاده کرد.

رئیس بسیج رسانه استان کرمان افزود: رسانه‌ها می‌توانند با قلم و دوربین خود برای مطالبه گری مردم قدم‌های خوبی بردارند، زیرا یکی از اهداف مقام معظم رهبری بسیج رسانه است.

رجایی گفت:با توجه به اینکه در خرداد ماه قرار است انتخابات خانه مطبوعات برگزار شود امید که بتوانیم از ظرفیت‌های آن برای اهداف نظام و انقلاب بهره برداری کنیم.

او گفت: همه ما خادم و سرباز مردم و نهاد‌های دولتی هستیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار