بهره گیری از ظرفیت بسیج رسانه بر تولید محتوا در جامعه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بر اهمیت به فضای مجازی و موضوع رسانه و کارکرد آن در جامعه امروز و توجه ویژه به این فضا و اجرای برنامه‌های پر محتوا و اثرگذار تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   حسین باقری، مسئول فضای مجازی و امین رجائی، مسئول بسیج رسانه کرمان با محمد رضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد سلامی استان کرمان دیدار و گفتگو کردند.

محمد رضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این دیدار با اشاره به نقش رسانه‌ها در حوزه اطلاع رسانی گفت: رسانه‌ها نقش ارزنده‌ای در اطلاع رسانی و آگاه بخشی افکار عمومی بر عهده دارند و در زمینه تعامل و ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای نقش مهمی ایفا می‌کنند.

او با اشاره به هجمه‌های سنگینی که از طریق رسانه‌های بیگانه به نظام وارد می‌شود، افزود: خانه مطبوعات، بسیج رسانه و فضای مجازی با همکاری و تعامل با یکدیگر گام‌هایی موثری بردارند.

علیزاده بیان داشت: در شرایط بحرانی و سخت، رسانه نقش خود را نشان می‌دهد و این که چگونه در شرایط بحرانی عمل کنند بسیار مهم است و رسانه تعطیل بردار نیست و در این راستا برنامه‌های نوینی تدوین و اجرایی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: فضای مجازی را باید جدی گرفت، در این راستا اقدامات و برنامه‌های مهمی اجرا شده و باید به صورت ویژه به این امر پرداخته شود.

همچنین رجائی، مسئول بسیج رسانه استان کرمان گفت:اولویت ما در بسیج رسانه جذب حداکثری است و نیرو‌های توانمند و فعالی در حوزه رسانه‌های استان مشغول فعالیت هستند.

او افزود:هدفگذاری ما این است که با جذب این نیرو‌های پرتلاش، شبکه‌ای توانمند و پرتوان در حوزه رسانه برای مقابله با ترفند‌های تخریبی دشمنان تشکیل دهیم.

رجائی تصریح کرد: نهاد‌ها و تشکل‌هایی مانند خانه مطبوعات، هیات منصفه مطبوعات و شورا‌های اطلاع رسانی برای ما مهم هستند، تلاش ما بر این است که تعامل خوبی با آن‌ها برقرار نماییم و از ظرفیت‌های این مجموعه‌ها برای خدمت به جامعه و پیشبرد اهداف مورد نظر استفاده کنیم.

در این راستا حسین باقری، مسئول فضای مجازی نیز در سخنانش با اشاره به ظرفیت فضای مجازی گفت: گردان‌های سایبری که در سطح استان وجود دارند، ظرفیت بی نظیری در این زمینه هستند که همه این مجموعه در اختیار بسیج قرار دارد و لازم است با برنامه ریزی مناسب از این نیروی مردمی در فضای مجازی استفاده کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار