معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی:

ارسال پستی وسایل به جا مانده در خوابگاه‌های دانشجویی

لطیفی گفت: دانشجویانی که متقاضی تحویل گرفتن وسایل خود از خوابگاه هستند می‌توانند در خواست بدهند تا از طریق پست آن‌ها را دریافت کنند.

غلامرضا لطیفی معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه بازگشایی خوابگاه‌های این دانشگاه اظهار کرد: خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در حال حاضر تعطیل هستند؛ چرا که ستاد مقابله با کرونا اجازه بازگشایی خوابگاه‌ها به دانشگاه‌ را نداده است.

او درباره نحوه حضور دانشجویان مقطع دکتری در دانشگاه علامه طباطبایی، تصریح کرد: امکانات فراهم شده برای آموزش‌های مجازی شرایط تدریس را برای همه دانشجویان به خصوص دانشجویان مقطع دکتری فراهم کرده است و تا زمانی که از سمت ستاد مقابله با کرونا مجوز نداشته باشیم اجازه بازگشایی خوابگاه‌ها به دانشگاه‌ها داده نمی‌شود.

لطیفی با اشاره به وسایل باقی مانده دانشجویان در خوابگاه‌ها، گفت: دانشجویانی که متقاضی تحویل گرفتن وسایل خود از خوابگاه هستند بر اساس اطلاعیه‌ای که از سوی دانشگاه اعلام شد می‌توانند در خواست بدهند تا از طریق پست آن‌ها را دریافت کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی یادآوری کرد: در این مدت زمانی که خوابگاه‌ها به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل بودند، تعمیرات سطحی در خوابگاه‌ها انجام شد و طی چند مرحله کار‌های بهداشتی و ضدعفونی خوابگاه‌ها صورت پذیرفت تا رمانی که خوابگاه‌ها بازگشایی شدند، دانشجویان در محیط کاملا بهداشتی حاضر شوند.


بیشتر بخوانید: 

کرونا خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز را تعطیل کرد

کرونا؛ دانشگاه‌های کدام استان‌ها تا پایان سال تعطیل است؟

دانشجویان نگران شهریه خوابگاه‌ها نباشند

خوابگاه‌های دانشگاه تربیت مدرس بازگشایی نشده است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار