معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران:

دانشجویان نگران شهریه خوابگاه‌ها نباشند

پورغریب گفت: برنامه دانشگاه علوم پزشکی تهران در روش محاسبه شهریه خوابگاه‌ها همان برنامه اعلامی از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت است.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین پورغریب معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به برنامه دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص وضعیت خوابگاه‌ها و محاسبه شهریه دانشجویان خوابگاهی در ترم جاری اشاره کرد و افزود: برنامه این دانشگاه در خصوص روش محاسبه شهریه دانشجویان خوابگاهی همان برنامه اعلامی از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت است و هر تصمیمی که صندوق بگیرد، ما نیز تابع تصمیم آن هستیم.

او در ادامه افزود: در حال حاضر حدود ۱۵۰ نفر از دانشجویان رشته‌های بالینی دوره رزیدنت و دستیاری به دلیل ارائه خدمات درمانی در دانشگاه‌های بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی با رعایت موارد بهداشتی ساکن خوابگاه هستند، اما سایر دانشجویان با تعطیلی آموزش حضوری دانشگاه خوابگاه را تخلیه کردند.

خروج ۸۰۰ دانشجوی خارجی دانشگاه علوم پزشکی تهران

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین از خروج حدود ۸۰۰ دانشجوی خارجی دانشگاه علوم پزشکی تهران بعد از شیوع کروناویروس در کشور خبر داد و گفت: تعداد هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول تحصیل هستند که از این تعداد ۸۰۰ نفر آن‌ها از کشور خارج شده و ۲۰۰ نفر آن‌ها به دلایلی هنوز نتوانستند کشور را ترک کنند.

پورغریب بیان کرد: دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی تهران از طریق آموزش مجازی برنامه آموزشی خود را پیگیری می‌کنند و تا زمان اعلام آموزش حضوری از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، روند آموزش مجازی دانشگاه ادامه خواهد یافت.

او در پایان گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران فرایند ضدعفونی کردن خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه را بعد از خروج دانشجویان انجام داده و در حال حاضر تمامی خوابگاه‌های دانشگاه گندزدایی شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار