کابل‌ خودنگهدار جایگزین کابل‌های مسی شبکه برق مشهد شد

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: کابل‌های مسی از شبکه برق مشهد به طور کلی حذف و کابل خودنگهدار جایگزین آن‌ها در شبکه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا کاشی سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: کابل‌های مسی از شبکه برق مشهد به طور کلی حذف شده و هفت هزار کیلومتر کابل خودنگهدار جایگزین آن‌ها در شبکه شده است.

او افزود: کابل‌های خودنگهدار با محیط زیست همخوانی داشته و ماهیت آن‌ها به گونه‌ای است که در جریان باد و باران و تغییرات جوی، موجب اتصالی و قطعی برق نمی‌شوند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: وجود کابل‌های خودنگهدار در شبکه برق مشهد باعث شده است که خاموشی‌های ناشی از باد و باران در این شهر تا ۹۰ درصد کاهش یابد.

کاشی بیان کرد: گاهی اگر در هنگام بروز باد و باران، خاموشی برق در شهر رخ می‌دهد علت آن سقوط درخت بر روی کابل‌ها یا برخورد ماشین آلات سنگین با پایه‌های برق است.

او تصریح کرد: شهروندان نسبت به پرداخت قبوض دو ماه اخیر اقدام کنند، زیرا با توجه به شروع فصل گرما و افزایش مصرف برق، ارقام قبوض ماه‌های آینده به اضافه بدهی ماه‌های قبل، مبلغ پرداختی از سوی مشترک را افزایش خواهد داد.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد تاکید کرد: پرداخت قبوض برق توسط مشترکان باعث چرخش صنعت برق در تمامی کشور می‌شود.

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.