مشکل موجود در کنترلر Pro کنسول نینتندو برطرف شد

شرکت نینتندو اعلام کرد که کنسول سوییچ بروزرسانی جدیدی را دریافت کرده که مشکل کار نکردن اهرمک کنترلر Pro را برطرف کرده است.

مشکل موجود در کنترلر Pro کنسول نینتندو بر طرف شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت نینتندو به تازگی بروزرسانی جدیدی را برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر کرده است اما این بروزرسانی چیز جدیدی را به کنسول سوییچ اضافه نخواهد کرد و صرفا به بهبود عملکرد سیستمی این کنسول مربوط می‌شود. بروزرسانی جدید نینتندو سوییچ بروزرسانی ۱۰.۰.۲ دارد که مهم‌ترین عملکرد آن به رفع مشکل مربوط به تنظیم کنترلر Pro این کنسول که به تازگی رونمایی شده است، مربوط می‌شود. تا پیش از این ایرادی در نرم افزار این کنسول وجود داشت که مانع از عملکرد درست جوی استیک‌ها (اهرمک‌ها) شده و به نوعی مانع از استفاده کاربر از این کنترلر می‌شد.

انتشار این بروزسانی توسط شرکت نینتندو و به همراه اطلاعیه‌ای مبنی بر اینکه بسیاری از کاربران به شرکت ما اعلام کردند که توانایی کنترل بازی از طریق جوی استیک‌ها در کنترلر Pro را ندارند، انجام شد. نینتندو در خبر خود اعلام کرد که در دو بروزرسانی قبلی کنسول سوییچ ایرادی وجود داشت که باعث می‌شد کاربران مجبور شوند با مراجعه به بخش تنظیمات کنسول و تنظیم دستی جوی استیک‌ها، از آن‌ها استفاده کنند. اما در بروزرسانی جدید عرضه شده برای کنسول سوییچ این مشکل به طور خودکار برطرف شده است و شرکت نینتندو تنظیمات مربوط به جوی استیک را انجام داده است.

مشکل موجود در کنترلر Pro کنسول نینتندو بر طرف شد

علاوه بر این در بروزرسانی جدیدی که برای بازی Animal Crossing: New Horizons در این کنسول منتشر شده است، گیمرها به گزینه‌های بیشتری برای شخصی سازی محیط بازی دسترسی خواهند داشت و همچنین به بازی قابلیت art gallery نیز اضافه شده است و کاربران می‌توانند به امکانات بیشتری در این بازی دسترسی داشته باشند.


بیشتر بخوانید: عینک‌ حرارتی T1 ؛ جدیدترین اختراع دانشمندان برای مقابله با ویروس کرونا


اما هنوز هم در بروزرسانی فعلی منتشر شده برای کنسول نینتندو سوییچ ایراداتی وجود دارد که انتظار می‌رود در بروزرسانی‌های بعدی برطرف شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار