یحیایی گفت: در سال گذشته، ۱۳ هزار و ۱۸۷ مورد بازرسی از نانوایی‌های سطح استان سمنان انجام شده است.

یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن، و تجارت استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه در سال گذشته ۱۳ هزار و ۱۸۷ بازرسی از نانوایی‌های استان سمنان انجام شد گفت: در این بازرسی‌ها ۸۳۲ پرونده تخلف تشکیل شد.

او با بیان اینکه این پرونده تخلف‌ها به دلیل کم فروشی، رعایت نکرده ساعات کاری، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد به میزان ۲۴ میلیارد ۴۰۰ میلیون ریال کشف شده است افزود:هدف از این بازرسی ها، نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان‌های تولیدی در استان بوده است.

یحیایی از برخورد جدی بازرسان با متخلفان و عرضه کنندگان نان بی کیفیت خبر داد و تصریح کرد: این بازرسی‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۵ درصدی داشته است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن، و تجارت استان سمنان بیان کرد: عملکرد واحد‌های نانوایی به‌صورت ماهانه از حیث کمیت، کیفیت، قیمت و نصب نرخ نامه و تعداد شکایت‌های مردمی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 او گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گوه تخلف مثل کم فروشی، گران فروشی، رعایت نکردن ساعات کاری، عرضه خارج از شبکه آرد و جابه جایی مشکوک آرد را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت معدن و تجارت گزارش بدهند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.