بهسازی ۷۳۰۰ واحد مسکن روستایی در لرستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از بهسازی ۷۳۰۰ واحد مسکن روستایی در این استان خبر داد و گفت: کار اجرایی ساخت ۱۳۰۰ واحد مسکن برای محرومان لرستان شروع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مسعود رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: عملیات اجرایی ۵۰۰ پروژه در لرستان با توجه به پیگیری‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه سه پروژه شاخص عمرانی در لرستان وجود دارد افزود: این پروژه‌ها بالغ بر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در راستای بازسازی و حل مشکلات ناشی از سیل سال گذشته اثرگذار بوده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان مابقی پروژه‌های این نهاد را در راستای پروژه‌های بهسازی و اجرایی دانست و عنوان کرد: این پروژه‌ها هم‌اکنون در سطح این استان فعال بوده و مطابق با برنامه‌ریزی انجام‌شده تا پایان سال مالی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: در سال گذشته در کنار بازسازی نقاط آسیب‌دیده از سیل در سطح لرستان حدود ۷ هزار و ۳۰۰ سهمیه واحد در قالب بهسازی مسکن روستایی داشته‌ایم که بالغ بر ۲۸۵ میلیارد تومان تسهیلات برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

رضایی با بیان اینکه حدود ۲ هزار مسکن به‌عنوان مسکن محرومین در لرستان که نیازمند بازسازی بوده تعریف شده است گفت: به‌ازای هر فقره تسهیلات پرداخت شده ۲۵ میلیون تومان نیز بلاعوض به ساخت این مسکن‌ها تعلق می‌گیرد که این مقدار طبق تفاهم‌نامه‌ای ا‌ست که بین بنیاد مسکن، سازمان برنامه و بودجه و استانداری منعقد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: کار اجرایی هزار و ۳۰۰ واحد از مسکن‌های محروم نیازمند بازسازی که از محروم‌ترین نقاط این شناسایی شده شروع و منجر به عقد قرارداد شده است، هم‌چنین ساخت مابقی این واحد‌ها نیز در دست اجرا است.

انتهای پیام/د

برچسب ها: سیل ، لرستان ، بنیاد مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار