توزیع یک هزار و ۱۰۰ بسته مواد بهداشتی بین بیماران خاص بروجرد

رییس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: یکهزار و ۱۰۰ بسته مواد بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده، ژل و دستکش بین بیماران خاص این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد کرمی گفت: جمعیت جوانان هلال احمر از روز‌های نخست کرونا اقداماتی را در راستای تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، ضدعفونی کردن روستا‌ها و ارائه آموزش‌های لازم به اقشار مختلف جامعه ارائه داد.

وی اظهار داشت: با حضور فرماندار و برخی از مسئولان شهرستان بروجرد ۷۰ بسته از اقلام بهداشتی در بین بیماران خاص بستری در بیمارستان از جمله بیماران دیالیزی توزیع و مابقی نیز به سایر بیماران تحویل داده شد.

کرمی با اشاره به ضدعفونی کردن تعدادی از روستا‌های بروجرد افزود: طی روز‌های اخیر داوطلبان جمعیت هلال احمر اقدام به ضدعفونی کردن تعدادی از معابر و منازل در روستا‌ها کرده اند.

وی بیان کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان یک خیر بروجردی مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای تهیه بسته‌های مواد غذایی در اختیار هلال احمر بروجرد قرار داد که با این مبلغ ۶۰ بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته ۲ میلیون ریال تهیه و به زودی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

تاکنون ۹۵ هزار و ۶۴۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند ۶ هزار و ۹۱ نفر نیزبر اثر این بیماری جان خود را ازدست داده اند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار