ماهشهر صاحب خانه ژیمناستیک شد

رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر از آغاز عملیات اجرایی احداث خانه ژیمناستیک شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قادر شریفی رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر گفت: عملیات احداث خانه ژیمناستیک ماهشهر به مساحت ۷۵۰ مترمربع و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال امروز آغاز شد و قرار است در مدت ۱۸ ماه به بهره‌برداری برسد.

او با بیان اینکه ماهشهر ظرفیت بسیاری در رشته ژیمناستیک دارد افزود: نبود یک سالن اختصاصی در این منطقه احساس می‌شد و با همکاری فرمانداری، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مجموعه‌های پتروشیمی اقدام به این کار شد.

شریفی تصریح کرد: زمین و پیمانکار هر ۲ طرح مشخص شده و در آینده نزدیک عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز خواهد شد که  مساحت خانه کشتی یک هزار و ۲۰۰ مترمربع و خانه کاراته شهرستان با زیربنای ۸۷۵ مترمربع است؛ اعتبار لازم برای هر ۲ پروژه ۱۵میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستانی در نظر گرفته شده است.

شریفی با بیان اینکه بیش از ۴۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در ماهشهر فعالیت می‌کنند افزود: با همکاری دیگر مسئولان شهرستان و همچنین اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، کمبود‌های ورزش ماهشهر در حال برطرف شدن است و جوانان این شهرستان می‌توانند از امکانات بیشتری بهره‌مند شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر گفت: هدفمان توسعه فضا‌های ورزشی در نقاط مختلف ماهشهر بوده و امیدواریم امسال ورزشکاران بیشتری از ماهشهر به تیم‌های ملی راه پیدا کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.