حمله پلنگ به روستائیان در هند

حمله پلنگ به اهالی روستایی در هند موجب زخمی شدن دست کم هشت فرد محلی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بنا به اعلام مسئولان اداره حیات وحش محلی هندوستان موارد متعددی از هجوم حیوانات وحشی مانند ببر، پلنگ و خرس برای تهیه غذا به مناطق روستایی جامو و کشمیر گزارش شده است.

در تازه‌ترین مورد  ورود یک پلنگ به منطقه " کاپوارا " در شمال کشمیر موجب زخمی شدن تعدادی از از افراد محلی شده است. در این اتفاق که در روستایی با نام " هاندوارا " رخ داد ورود این پلنگ به خانه ای در این روستا موجب زخمی شدن ۸ تن  شد.

در یکی از ویدئو‌هایی که منتشر شده است لحظه تعقیب چند تن از اهالی محلی توسط این حیوان را نشان می‌دهد. در این ویدئو که توسط یکی از اهالی یک خانه و با تلفن همراه تهیه شده مشاهده می‌شود این پلنگ پس از ورود به داخل خانه به دست کم دو مرد حمله ور می‌شود. در ادامه ماموران جنگلبانی در این روستا حضور یافتند و با شلیک گلوله بیهوش کننده این حیوان را شکار و از روستا خارج کردند. در ویدئوی دیگری که منتشر شده است لحظه انتقال این پلنگ بیهوش شده توسط ماموران جنگلبانی را نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید: ورود شیر به مدرسه پس از حمله به گله گاوها


در این ویدئو در حالی که ماموران گردن این پلنگ را گرفته اند آن را از خانه یک مرد روستایی بیرون می‌برند. تعداد زیادی از اهالی محلی پس از شکار این پلنگ توسط ماموران جنگلبانی در محل حادثه حضور یافتند. ورود و حمله این پلنگ به اهالی این روستا در حالی خبرساز می‌شود که به گفته " فاروق احمد "، یکی از مسئولان اداره جنگلبانی محلی چندی پیش نیز یک خرس پس از ورود به این روستا به اهالی محلی حمله ور شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
عجب پوست باحالی داره اره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
محمد//م
۱۲:۵۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
چیزی که ما درفیلم دیدیم وآلله حمله انسانها به پلنگ بیچاره بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
دندوناشو بکشم بدن به سیرک