استاندارخراسان رضوی مطرح کرد:

مجاهدین اقتصادی باید مسئولیت‌های اجتماعی خود را ایفا کنند

استاندار خراسان رضوی گفت: برای جلوگیری از حاشیه‌نشینی و مهاجرت روستائیان باید همه کارآفرینان موفق و مجاهدین اقتصادی به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در ارتباط ویدئوکنفرانسی جمعی از کارگران و کارآفرینان مجموعه‌های تولیدی با رهبر معظم انقلاب که به مناسبت هفته کارگر برگزار شد، با بیان اینکه متاسفانه مردم شریف خراسان رضوی، به دلیل ویروس کرونا امسال نتوانستند میزبان زائران امام‌رضا (ع) باشند، محضر رهبر معظم انقلاب گفت: متاسفیم که نوروز امسال به دلیل ویروس کرونا شاهد حضور حضرتعالی در مشهد مقدس نبودیم و از سخنان راهبردی شما به مناسبت سال نو محروم شدیم.
 
او افزود: امسال خراسان رضوی از بارندگی بسیار خوبی برخوردار بود به نحوی که از میانگین بارندگی پنجاه ساله اخیر استان ۶۶ درصد افزایش را شاهد بودیم.
 
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه این استان در ۱۰ قلم محصولات کشاورزی رتبه‌های اول تا پنجم کشور را در اختیار دارد، اضافه کرد: کشاورزان استان  پارسال با حدود ۹۰۰ هزار هکتار اراضی باغی و زراعی موفق شدند ۵. ۷ میلیون تن محصولات کشاورزی را تولید کنند.
 
رزم‌حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پارسال در خراسان رضوی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبتنی بر اقتصاد مردمی شروع شد و توفیقات بسیار خوبی حاصل شده است، بیان کرد: به عنوان مثال در آبان سال گذشته یک معین اقتصاد مقاومتی در شهرستان درگز موفق شد با تسهیلاتی به مبلغ ۹ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان، برای ۵۲۰ نفر ظرف شش ماه اشتغال ایجاد کند.
 
او تصریح کرد: برای اینکه از حاشیه‌نشینی و مهاجرت روستایی جلوگیری کنیم باید همه کارآفرینان موفق و مجاهدین اقتصادی به سمت مسئولیت‌های اجتماعی خود حرکت کنند که در به همین منظور ۲۰۰ شرکت نامدار کار خود را در استان آغاز کرده‌اند.
 
استاندار خراسان رضوی در انتهای گزارش خود با تاکید بر اینکه بین ارکان حاکمیت در استان همدلی و هم‌افزایی وجود دارد، به محضر رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: در سال جهش تولید همه مسئولین استان برای ارتقاء شاخص‌های فرهنگی و اقتصادی استان هم قسم شده‌اند.
 
در ادامه بیژن صبوری، از کشاورزان و مزرعه‌داران نمونه چنارانی هم در این ارتباط ویدئوکنفرانسی به بیان برخی از مسائل، مشکلات و نقطه نظرات خود پرداخت.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.