مدیرعامل باشگاه فجر تکید کرد:

پیگیری و ریشه کنی دلال بازی در فوتبال

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز گفت: با توجه به نامه وزیر ورزش به وزارت اطلاعات، باید دلال بازی و فساد در فوتبال پیگیری و ریشه کن شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رسول فلاح مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز بیان کرد: افراد زیادی با عنوان‌های مختلف در پیدایش اینگونه معضلات در فوتبال دخیل هستند که با رفتارشان به تیم‌های سازنده‌ای همچون فجر آسیب رسانده اند.

او،  تصریح کرد: با یک عزم جدی می‌توان بر این مشکلات فایق شد و جلو این افراد را که خودسر هستند گرفت.

فلاح ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای به وزیر اطلاعات که پانزدهم اردیبهشت ماه ۹۹ در ایرنا منتشر شد، خواستار ورود و برخورد جدی با واسطه‌ها و دلالان غیر رسمی ورزش، به‌خصوص فوتبال شد.

مدیرعامل باشگاه فجر افزود: این گونه افراد که وزیر ورزش بحق به آن اشاره کرده حتی در نتایج تیم‌ها تاثیرگذار هستند و هرتیمی را خواستند قهرمان و یا از دور مسابقات حذف می‌کنند.

او، با بیان اینکه در این آشفته بازار فوتبال و پدیده دلال‌ها تیم‌هایی ضرر می کنند که سازنده هستند، اضافه کرد: تیم‌هایی که پول ندارند قربانی زد و بند این افراد که تعدادشان هم  زیاد شده، می‌شوند که در نهایت منجر به فروپاشی تیم‌های سازنده می‌شود.

فلاح اظهار کرد: به عنوان مسئول یک باشگاه برای ریشه کن شدن این پدیده‌های شوم همکاری می کنم و از اینکه مسئول ورزش کشور پیگیر آن شده است جای تشکر دارد.

مدیرعامل باشگاه فجر، به پرونده فساد در فوتبال که به کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس ارجاع شد اشاره کرد و  گفت: بسیاری از این افراد که برای پاسخگویی به مجلس رفتند به نظر می‌رسد کارشان را دارند ادامه می‌دهند که با ورود وزیر اطلاعات دست این گونه افراد از فوتبال کوتاه می شود.

در شرایط کرونایی در لیگ شرکت نمی کنیم

فلاح در پاسخ به این پرسش که باشگاه فجر اعلام کرده است حاضر نیست در ادامه مسابقات فوتبال دسته اول شرکت کند، بیان کرد: حرف ما این است که در این شرایط که کشورمان درگیر بیماری کرونا هست و جان مردم بیشتر اهمیت دارد، ادامه مسابقات درست نیست و در این شرایط شرکت نمی‌کنیم.

او، تصریح کرد: در زمینه ادامه دادن مسابقات هم نقش دلالان دیده می‌شود، زیرا آن‌ها برایشان سلامت مردم، ورزشکاران و تماشاگران اهمیت ندارد و تنها به فکر منافع خودشان هستند.

مدیر عامل باشگاه فجر ادامه داد: ما تابع ستاد مبارزه با کرونا و وزارت ورزش هستیم و هر تصمیمی که آن‌ها بگیرند اجرا خواهیم کرد، اما نباید عده‌ای فشار بیاورند که تحت این شرایط سخت بازی‌ها برگزار شود.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم اینک در لیگ دسته یک فوتبال با انجام ۲۶ بازی با ۳۷ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

تیم مس رفسنجان با ۵۳ امتیاز صدرنشین است و شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد، تیم مس کرمان با ۴۶ امتیاز دوم و تیم‌های خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک با ۴۵ امتیاز سوم و چهارم هستند.

تیم قشقایی دیگر تیم شیرازی در لیگ هم با ۲۹ امیتاز در رده دوازدهم جدول است و به نظر می‌رسد اگر مسابقات ادامه یابد این تیم دیگر شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم به لیگ برتر دوره بیستم که سرنوشت دوره نوزدهم آن مشخص نیست، صعود خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

تیم‌های ملوان انزلی و شهرداری تبریز هم در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار