اجرای نصب و راه اندازی سایت‌های لوکولایزر و گلاید اسلوپ در فرودگاه مشهد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی از آماده سازی و راه اندازی سایت‌های ILS & DME پیشرفته در فرودگاه مشهد خبر داد.

اجرای نصب و راه اندازی سایت‌های لوکولایزر و گلاید اسلوپ فرودگاه مشهدمحمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از آماده‌سازی و راه‌اندازی سایت‌های ILS & DME پیشرفته در فرودگاه مشهد خبر داد و گفت: عملیات آماده‌سازی و نصب و راه اندازی سایت‌های لوکولایزر و گلاید اسلوپ فرودگاه مشهد امسال توسط کارشناسان اداره کل ارتباطات و ناوبری شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مشارکت مهندسان و متخصصان اداره‌ مهندسی الکترونیک فرودگاه مشهد انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان افزود: با هدف ایجاد تقرب دقیق پرواز به تازگی سیستم‌های کمک ناوبریِ مدرن و جدید ILS & DME خریداری شده و در اختیار فرودگاه قرار گرفته است که در آینده‌ای نزدیک پس از آماده‌سازی سایت‌های LLZ & GP جهت نصب بر روی باند ۳۱ راست فرودگاه مشهد اجرا خواهد شد.

امانی بنی  اظهار کرد: این سیستم که ساخت شرکت NORMARC کشور نروژ است و یکی از بهترین سیستم‌های کمک ناوبری تقرب دقیق دنیا به شمار می‌رود.

گفتنی است، فرودگاه مشهد پیش از این نیز به سیستم کمک ناوبری ILS & DME مجهز بوده است، اما با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سیستم فعلی که بروز‌تر و پیشرفته‌تر است جایگزین دستگاه‌های پیشین خواهد شد.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار