درخواست عضو مجمع فدراسیون فوتبال؛

ارائه پیش نویس اساسنامه اصلاحی فدراسیون فوتبال به اعضای مجمع قبل از ارسال به فیفا

رئیس هیئت فوتبال کرمان در نامه‌ای از مهدی محمدنبی درخواست کرد برنامه زمانی و پیش نویس اساسنامه اصلاحی را پیش از ارسال به فیفا در اختیار اعضای مجمع قرار بدهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از تدوین پیش نویس اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال در کمیته حقوقی و تدوین مقررات قرار است فردا (یکشنبه) جلسه اعضای هیئت رئیسه برای بررسی اصلاحات انجام شده برگزار و پس از تایید آنها، این پیش نویس ترجمه و به فیفا ارسال شود.

در این شرایط علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال کرمان با ارسال نامه‌ای به مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال درخواست کرد پس از گذشت ۱۰ روز کاری، طبق بند یک مواد ۲۰ و ۲۱ اساسنامه که براساس آن باید اعضای مجمع عمومی فدراسیون از برنامه و تاریخ‌های روند اصلاح، تصویب اساسنامه، فرآیند ثبت نام و انتخابات که مورد تایید هیئت رئیسه و فیفا است مطلع شوند، در سریع‌ترین زمان ممکن این برنامه را برای اطلاع اعضای مجمع در اختیار آن‌ها قرار بدهد.

ارائه پیش نویس اساسنامه اصلاحی فدراسیون فوتبال به اعضای مجمع قبل از ارسال به فیفا

در این نامه از نبی درخواست شده قبل از ارسال پیش نویس نهایی اساسنامه به فیفا، آن را در اختیار اعضای مجمع قرار بدهد چرا که این اقدام بدون تایید آن‌ها طبق اساسنامه مورد تایید عالی‌ترین رکن تصمیم گیری فدراسیون نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار