نگاهی به آخرین پروژه‌های ورزشی شهرداری چمران

مسئول امور ورزش شهرداری شهرچمران به بررسی آخرین پروژه‌های ورزشی شهرداری این شهر پرداخت.

سیدجهاد یوسف هاشمی مسئول امور ورزش شهرداری شهرچمران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص آخرین تحولات مجموعه ورزشی این شهر گفت: این مجموعه در بخش آقایان در رشته‌های مینی فوتبال، فوتسال، بسکتبال، والیبال، انشین کاراته، کیک‌بوکسینگ، ووشو و اسب‌سواری و در بخش بانوان در رشته‌های بسکتبال، والیبال، کاراته، آمادگی جسمانی، ایروبیک، پیلاتس و اسب‌سواری فعالیت دارد.

او افزود: امور ورزش شهرداری چمران علاوه بر برگزاری مستمر کلاس‌های تمرینی در این رشته‌ها درصدد توسعه و افزایش فضا‌های متناسب و بهینه‌ی اماکن ورزشی این مجموعه استلذا به همین منظور در اواخر سال گذشته اقدامات لازم جهت تأمین و تخصیص فضای مناسب در راستای راه‌اندازی پیست تمرینی اسکیت صورت گرفته و اوایل اسفندماه ۹۸ به سرانجام رسید. همچنین تجهیزات لازم برای رشته تیر و کمان مهیا گردیده که ثبت نام و تشکیل کلاس‌های اسکیت و تیروکمان بعد از پایان شرایط بحرانی کرونا و بازگشایی رسمی اماکن ورزشی انجام خواهد شد.

هاشمی ادامه داد: علاوه بر افزودن دو رشته اسکیت و تیروکمان پروژه احداث زمین چندمنظوره ساحلی (فوتبال، والیبال و بسکتبال) به مرحله تکمیلی ۹۰% رسیده و ان‌شاءالله تا یک ماه آینده قابل بهره‌برداری خواهد بود. این زمین دارای ابعادی استاندارد و از ماسه‌ی مرغوب سواحل بندر امام حسن (ع) در استان بوشهر پوشیده شده است. در کنار این زمین زیر ساخت زمین تنیس‌خاکی نیز انجام گردیده که به زودی وارد فاز‌های بعدی خواهد شد.

مسئول امور ورزش شهرداری چمران با بیان اینکه در سال جاری گسترش رشته‌های مختلف ورزشی را در این مجموعه شاهد خواهیم بود تصریح کرد: قصد داریم با احداث دفتر جدید اداری برای مجموعه دفتر کنونی را تبدیل به رختکن‌های سالن ورزشی کنیم و در طبقه فوقانی آن رشته‌های تنیس روی میز، تیراندازی و شطرنج راه‌اندازی کنیم.

این مقام مسئول در خصوص کندی عملیات اجرایی پروژه زمین چمن طبیعی بیان داشت: عملیات خاکریزی این پروژه تکمیل شده و نقشه این زمین که دارای سکو، رختکن و دفاتر مورد نیاز است طراحی و آماده است، اما بدلیل اینکه در طرح تفصیلی شهرچمران زمین مورد نظر پروژه کاربری ورزشی ندارد در حال حاضر متوقف شده تا روند اداری تغیرکاربری این زمین صورت گیرد.

او در پایان با اشاره به پروژه استخر این شهر گفت: مراحل ساخت استخر طی چهار مرحله پیش بینی شده که فاز اول و دوم آن به پایان رسیده و فاز سوم آن در حال مناقصه می‌باشد و امیدواریم فاز سوم آن در سال جاری اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.