بهره برداری از طرح‌های مجتمع فولاد خراسان به ارزش ۲۸ میلیارد تومان

طرح‌های مجتمع فولاد خراسان، به ارزش ۲۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  کسری غفوری مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در آیین افتتاحیه طرح‌های این مجتمع با اشاره به بهره برداری از آزمایشگاه گندله سازی و پایلوت پلنت این مجتمع، گفت: با راه اندازی این آزمایشگاه، آزمون‌های تعیین کیفیت کنسانتره، اندازه گیری و پایش کیفیت گندله ورودی و گندله تولیدی و کیفیت بنتونیت مصرفی در این آزمایشگاه انجام می‌شود.

او افزود: در نتیجه این آزمایش و فرایند، محصول نهایی از کیفیت بسیار مرغوبی برخوردار خواهد بود.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان ادامه داد: الزامات کار شایسته و کرامت نیروی انسانی در مجتمع خراسان از سویی و اهمیت صیانت از منابع انسانی در برابر شیوع ویروس کرونا از سوی دیگر، تصمیمات ویژه پیشگیری از کرونا در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: کسب جایزه مدیریت ملی انرژی ایران توسط فولاد خراسان

غفوری بیان کرد: به همین منظور، ارتقای تسهیلات بهداشتی مجتمع فولاد خراسان، تجهیز اماکن عمومی شرکت، امکانات درون بهداشتی، بهسازی لوازم بهداشتی فردی از جمله شیرآلات و مخزن مواد شوینده به شیر‌ها و ظروف غیرتماسی (دارای سنسور الکترونیک)  از اقدامات اجرایی این مجتع در اسفند ماه ۹۸ می‌باشد.

او تصریح کرد: همچنین تسریع در احداث ساختمان، تجهیز و راه اندازی دوش و رختکن‌های جدید مجتمع و ارتقای این تسهیلات بهداشتی و افزودن ۳۴۰ نفر ظرفیت جدید با ملاحظات بهداشتی و اجرای فاصله گذاری اجتماعی در دستور کار قرار گرفت که با تلاش همکاران و پیمانکار اجرای پروژه، علی رغم تعطیلی فروردین ماه شرکت، این مهم در اسرع وقت با هزینه‌ای بالغ بر دومیلیارد تومان به بهره برداری رسید.

افتتاح پارک داخلی مجتمع فولاد خراسان به منظور ارتقای فضای سبز این مجتمع و افزایش روحیه و نشاط بین کارکنان فولاد خراسان از دیگر طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.
 

مجتمع فولاد خراسان،  ظرفیت بزرگ تولیدی برای منطقه


علیرضا قامتی معاون استاندار و فرماندار ویژه  نیشابور با اشاره به اینکه مجتمع فولاد خراسان، یک ظرفیت بزرگ تولیدی برای منطقه محسوب می‌شود که به همین منظور اشتغالزایی خوبی نیز ایجاد کرده است، گفت: این مجتمع همچنین، در حوزه مسئولیت اجتماعی خود، خدمات مطلوبی در خراسان رضوی ارائه کرده است.

او  افزود: این مجتمع در ایام کرونا در بحث بسته‌های کمک معیشتی، خرید تجهیزات بهداشتی و کمک به ستاد مبارزه با کرونا بیش از یک میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی به شهرستان نیشابور داشته است.

انتهای پیام//ر.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
ممنون میشم مستقیم از مدیر عامل بپرسید چرا در استخدامی اخیر که طبق اعلامیه ها بنا بر جذب 202 نفر بوده اما شرکت 160 نفر را جذب کرده و تکلیف حق 42 نفر دیگر چیست که حقشان تضیع شده (42 خانواده)
لطفا مقام مسئولی پاسخگو باشند و بدانند حق الناس تنها حقی است که خداوند رحمان نخواهد بخشید. نظام بازرسی لطفا ورود بفرمایید.