شکایت دردناک والدین چینی از پسران ثروتمندشان

والدین چینی، پسران ثروتمند خود را به دلیل عدم حمایت مالی به دادگاه کشاندند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زوج مسن چینی از استان هنان چین به دلیل بی توجهی پسرانشان و عدم تامین مالی از سوی آن‌ها در حالیکه فرزندان از ثروت زیادی برخوردارند، اقدام قانونی کردند.
تقوای اداری در جهان غرب مفهومی ندارد، اما در چین یک امر بزرگ است. عدم مراقبت از والدین سالخورده هم در چین و هم در کشورهایی، چون سنگاپور و تایوان جرم قانونی محسوب می‌شود. در حقیقت والدین می‌توانند از غفلت فرزندانشان شکایت کنند؛ بنابراین زوج سالخورده تصمیم گرفتند تا به دلیل عدم تامین مالی از سوی فرزندانشان، شکایت کنند.


بیشتر بخوانید: بی اعتنایی سیاستمدار محلی به قرنطینه با برگزاری عروسی پسرش!


 

به گفته خبرنگار چینی آقا و خانم ژانگ زوج مسنی هستند که از سوی فرزندانشان مورد بی توجهی و عدم حمایت مالی قرار گرفتند که از آن‌ها در سال گذشته شکایت شد. بعد از یک نزاع کوتاه در دادگاه دستور داده شد که فرزندان هر ماه مبلغی نفقه به پدر و مادر خود بپردازند، اما آن‌ها وظیفه قانونی خود را نادیده گرفتند؛ بنابراین گزارش یک سال تمام والدین سالخورده هیچ مبلغی از پسرانشان دریافت نکردند؛ بنابراین تصمیم گرفتند تا پلیس را درگیر کنند و حکم قاضی را اجرا نمایند.

شکایت دردناک والدین چینی از پسران ثروتمندشان

 

پلیس ابتدا به پسران هشدار داد، اما بعد از امتناع مجدد مددکاران اجتماعی کار خود را آغاز کردند. آن‌ها اظهار داشتند پول زیادی در حساب بانکی پسران است و با وجود ثروت زیاد از کمک به والدین خود خودداری می‌کنند.
بانک، حساب پسران ناسپاس را مسدود کرد و تا زمانیکه تمام بدهیشان را به والدین ندهند حق برداشت را ندارند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار