پیشرفت قابل توجه عملیات احداث پل همسان کابلی تبریز

شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: عملیات احداث پل همسان کابلی تبریز از پیشرفت قابل توجه و چشمگیری برخوردار است.

پیشرفت قابل توجه عملیات احداث پل همسان کابلی تبریزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،باقر خوشنواز شهردار منطقه ۲ تبریز با اعلام این خبر گفت: با اتمام عملیات قالب بندی و بتن ریزی سرستون پایه‌های جنوبی و اتمام اجرای دیوار‌های ضلع رمپ جنوبی پل همسان کابلی تبریز، روند اجرای این پروژه از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است.

او پل همسان کابلی تبریز را از پروژه‌های تاثیرگذار و برجسته در رفع ترافیک شهری در حوزه منطقه ۲ اعلام کرده و اظهار داشت: این پل با قرار گرفتن در مرکزی‌ترین مسیر عبوری شهروندان از جاده ائل گلی و به نوعی قرار گرفتن در مهم‌ترین مسیر ورودی شهر از طریق دروازه تهران، نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی پل کابلی ایفا خواهد کرد.

او در خصوص مشخصات فنی این پل گفت: پل همسان کابلی تبریز به طول ۴۵۰ متر (با احتساب رمپ ها) و طول عرشه آن ۹۴ متر (به صورت فلزی) و همچنین عرشه سواره رو پل ۹ متر است که دارای ۴ تکیه گاه است و برای اجرای عملیات عمرانی آن ۱۳۰ میلیارد ریال هزینه درنظر گرفته شده و پیش بینی می‌شود احداث آن تا شهریورماه ۹۹ به اتمام برسد.

به گفته خوشنواز، دیوار‌های رمپ شمالی پل همسان کابلی با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی رو به اتمام می‌باشد و ساخت و آماده سازی تیر‌های عرشه پل (در حدود ۱۲ تیر) نیز به انجام رسیده است.

شهردار منطقه ۲ تبریز قالب بندی سرستون پایه‌های شمالی پل همسان کابلی را، در شرف نصب اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار