در بسته حوادث ۲۲ اردیبهشت ۹۹ بخوانید؛

تصادف در رامهرمز یک مرد را به کام مرگ فرستاد

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

تصادف در رامهرمز جان شهروند را گرفت

مدیر فوریت‌های پزشکی رامهرمز گفت: یک دستگاه نیسان وانت امروز با تریلی برخورد کرد که بر اثر این اتفاق راننده نیسان جان خود را از دست داد.

او افزود: این تصادف در محور کمربندی رامهرمز-بهبهان روبری امام زاده سیدفرج رخ داد.

مدیر فوریت‌های پزشکی رامهرمز تصریح کرد: راننده نیسان مرد ۵۰ ساله است که جسد ایشان توسط آمبولانس مرکز فوریت‌های پزشکی رامهرمز به بیمارستان مادر انتقال داده شد.

آتش سوزی همزمان خودرو پراید و پژو

قنبری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز  گفت: گزارش آتش سوزی خودرو پراید و پژو در خیابان نواب صفوی اهواز توسط اتاق کنترل فرماندهی سازمان آتش نشانی دریافت شد.

او افزود: آتش نشانان ایستگاه ۵۵ اهواز و ۶۶ در همان دقیقه به سمت محل حادثه اعزام شده و ساعت ۲۱ و ۴۶ دقیقه در محل حادثه شروع به عملیات اطفا آتش کردند.

قنبری بیان داشت: این حادثه بدون تلفات جانی، اما با خسارت عمده به خودرو‌ها ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه به پایان رسید و آتش نشانان پس از پایان عملیات به سمت ایستگاه‌های خود بازگشتند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: علت حادثه عدم احتیاط در کار با برنال تشخیص داده شده که پس از آتش گرفتن خودرو پراید، خودرو پژو نیز دچار حریق گردید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار