۱۱۹۷ به کار گمارده شده در استان سمنان دارای مهارت هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: یک هزار و ۱۹۷ نفر از به کار گمارده شده‌های سال گذشته در استان توسط مراکز کاریابی، دارای مهارت بودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: ۲ هزار و ۶۵۹ نفر از طریق مراکز کاریابی استان سال گذشته به کار گمارده شدند که از این تعداد یک هزار و ۴۶۲ نفر بدون مهارت و یک هزار و ۱۹۷ نفر دارای مهارت بودند.

او افزود: از مجموع ۲ هزار و ۶۵۹ اشتغال یافته توسط مراکز کاریابی استان سمنان در سال گذشته ۸۵۰ نفر زن و یک هزار و ۸۰۹ نفر مرد بودند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ابراز داشت: از مجموع ۸۵۰ زن به کارگمارده شده در استان سمنان توسط مراکز کاریابی ۶۴۷ نفر دارای مهارت و ۳۸۳ نفر فاقد مهارت بودند.

غنیان اضافه کرد: از مجموع یک هزار و ۸۰۹ نفر مرد به کار گمارده شده در سال گذشته توسط مراکز کاریابی استان سمنان، ۹۹۵ نفر بدون مهارت و ۸۱۴ نفر دارای مهارت بودند.

او ادامه داد: از ۲ هزار و ۶۵۹ به کار گمارده شده در استان سمنان سال گذشته یک هزار و ۶۰۵ نفر دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم و یک هزار و ۵۴ نفر دارای مدرک فوق دیپلم و بالاتر بودند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: برآیند داده‌ها نشان می‌دهد بین بالا رفتن سن ازدواج در زنان و افزایش تقاضای اشتغال ارتباط وجود دارد.

در استان سمنان ۱۶ مرکز کاریابی غیر دولتی زیرنظر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعال است که این اداره کل در قالب کمیته‌ای مراکزکاریابی را کنترل و پایش می‌کند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.