مهدی رومنانی گفت: طی سال گذشته ۴۵۸ فقره وام کارگشایی در امیرآباد دامغان پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی رومنانی رئیس کمیته امداد امیرآباد با بیان اینکه طی سال گذشته ۴۵۸ فقره وام کارگشایی در امیرآباد دامغان پرداخت شد، گفت: این تعداد فقره تسهیلات رقمی معادل دو میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان را شامل می‌شود که به متقاضیان واجد شرایط تعلق گرفت.

او با بیان اینکه هدف از پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی توانمند شدن مددجویان است، افزود: سال گذشته نیز در همین راستا ۲۰۵ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به مبلغ هفت میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از سوی این نهاد به مددجویان کمیته امداد امیرآباد دامغان پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد امیرآباد دامغان بابیان اینکه در سال گذشته ۲۸ پروژه عمرانی در بحث تعمیرات و احداث واحد‌های مسکونی افراد نیازمند و تحت پوشش در این منطقه انجام گرفت، ابراز داشت: این فعالیت‌های عمرانی اعتباری معادل یک میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال را در برداشت.

رومنانی با بیان اینکه ۴۰۳ نفر دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امیرآباد قرار دارند، در ادامه تصریح کرد: همچنین باید گفت سال گذشته یک میلیارد و ۸۵۳ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برای امور فرهنگی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) امیرآباد هزینه شده است.

او بابیان اینکه ۷۸۰ خانوار شامل دو هزار و ۳۱۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) امیرآباد هستند، ابراز داشت: ۸۰۰ بسته سبد کالای غذایی در ماه مبارک رمضان در قالب کمک‌های مؤمنانه از سوی مردم و خیران پرداخت‌شده است.

رئیس کمیته امداد امیرآباد دامغان بابیان اینکه سال گذشته ۵۹ فقره جهیزیه به مبلغ دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال به زوج‌های نیازمند پرداخت شد، اضافه کرد: تنها مرکز نیکوکاری منطقه امیرآباد ۱۸۰ خانوار نیازمند را تحت پوشش دارد که در طول سال کمک‌های نقدی و غیر نقدی را به این افراد ارائه می‌دهد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.