انتشار بوی نامطبوع در پاریس و حومه آن باعث نگرانی مردم و مطرح شدن فرضیه‌هایی درباره منشأ این بو شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی ب.اف.ام فرانسه گزارش داد در پاریس و حومه آن (منطقه ایل-دو-فرانس) بوی نامطبوعی به مشام می‌رسد و این مسئله موجب نگرانی مردم شده است. احتمال می‌رود این بوی نامطبوع به شرایط جوی نامساعد مرتبط باشد.

خبرنگار شبکه در گزارش خود در پاسخ به پرسشی درباره منشأ این بوی نامطبوع گفت: بویی شبیه به بوی گوگرد به مشام می‌رسد، اما هنوز منشأ آن مشخص نشده است. این بو نه تنها در پاریس بلکه در بسیاری از مناطق همجوار پایتخت نیز به مشام می‌رسد. اطلاعاتی که تا کنون به دست ما رسیده است نشان می‌دهد هیچ گونه آتش سوزی در مراکز خصوصی یا صنعتی در کار نبوده است. اما در حال حاضر دو فرضیه مطرح است: نخست آنکه ممکن است سانحه‌ای در یک مرکز صنعتی رخ داده باشد، اما هنوز آتش نشانان را مطلع نکرده باشند. فرضیه دوم این است که شرایط جوی نامساعد و باران‌های سیل آسا موجب طغیان فاضلاب‌ها و بالا آمدن اسید سولفوریک شده باشد.

امانوئل گروگوار (Emmanuel Gregoire) معاون اول شهرداری پاریس نیز در پیامی توئیتری نوشت: هیچ آتش سوزی یا حادثه‌ای در مراکز صنعتی گزارش نشده است. بوی گوگردی که به مشام می‌رسد ممکن است به بارش‌های شدید باران مرتبط باشد. تحقیق و بررسی در این باره در حال انجام است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
بابا شما دیگه از مسئولینتان توقع زیادی دارید ها. بیایید ایران را ببینید. اخر سر معلوم شد که خود مردم باید منشا و علت بو را پیدا کنند و گزارش بدهند. مسئولین حقوق می گیرند که حقوق گرفته باشند و اموراتشان بگذرد وگرنه مشکلات به آنها مربوط نیست آنها هم عین بقیه مردم. مردم چه توقعاتی دارند ها. اینکه نشان می دهند مسئولین مسئول هستند مال توی فیلمهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگه اینطوری که شما میگید مردم تهران بارها نگران شده اند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
نتيجه اش رو به ما هم بگن از نگراني دربياييم
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۸:۰۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
دقیقا
آخرین اخبار