برگزاری همخوانی مجازی کتاب "خون دلی که لعل شد "

همخوانی مجازی کتاب "خون دلی که لعل شد " با حضور حجت الاسلام‌افشین‌فر به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   واحد آموزش و پژوهش با همکاری واحد مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری استان با ثبت نام در دوره همخوانی مجازی و تهیه کتاب برای شرکت‌کنندگان ، این دوره را به صورت آنلاین برگزار کرد.

در این دوره هر روز فصلی از کتاب مطالعه و در ساعت ۱۷ در جلسه آنلاین با حضور حجت‌الاسلام افشین‌فر به مباحثه و بیان نکات کتاب پرداخته می‌شد و پس از پایان دوره شرکت‌کنندگان یادداشت‌های مطالعاتی خود را به مسئول آموزش دوره تحویل دادند.

کتاب «خون دلی که لعل شد» حاوی خاطرات حضرت آیت‌الله العظمی سیّد علی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) از زندان‌ها و تبعید دوران مبارزات انقلاب اسلامی است.

این کتاب ترجمه‌ی فارسی کتاب «إنّ مع الصّبر نصراً» است که پیش از این به زبان عربی در بیروت منتشر و توسط سیّد حسن نصرالله معرّفی شد.

«خون دلی که لعل شد» علاوه بر شناخت شخصیت و زندگی‌نامه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی نیز مورد توجه بود و آنچه این کتاب را از کتاب‌های مشابه متمایز می‌کند، بیان حکمت‌ها، درس‌ها و عبرت‌هایی است که به فراخور بحث‌ها بیان شده و هر کدام از آن‌ها می‌تواند چراغ راهی برای آشنایی مخاطب با فجایع رژیم منحوس پهلوی، و همچنین سختی‌ها، مرارت‌ها و رنج‌های مبارزان و در مقابل پایمردی‌ها، مقاومت‌ها، خلوص و ایمان انقلابیون باشد.

لازم به ذکر است پیش از این در سال‌های گذشته دوره مطالعاتی اندیشه‌های آوینی، طرح کلی اندیشه اسلامی و انسان ۲۵۰ ساله توسط واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری خراسان شمالی نیز برگزار شده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.