توزیع ۲۰ هزار سبد معیشتی بین خانوار‌های نیازمند استان کردستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کردستان از توزیع ۲۰ هزار سبد معیشتی بین خانوار‌های نیازمند استان کردستان در قالب رزمایش همدلی و احسان با همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مهدی طالبی گفت: در قالب رزمایش همدلی و احسان یک میلیون بسته معیشتی تهیه شده که ۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶۴ میلیارد ریال (هر بسته ۳۲۰ هزار تومان) سهمیه برای استان کردستان است که بین خانوار‌هایی که تحت حمایت هیچ نهادی قرار ندارند، توزیع می‌شود.

او افزود:این بسته‌های معیشتی (شامل برنج، روغن، حبوبات، مرغ، رب گوجه و ماکارونی) با مساعدت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کردستان با بیان اینکه این بسته‌ها با محوریت ائمه جمعه و همکاری سپاه در بین خانوار‌های نیازمند توزیع خواهد شد، افزود: تلاش می‌کنیم این بسته‌های معیشتی را ظرف یک هفته بدست خانوار‌های نیازمند و آسیب‌پذیر از بیماری کرونا در نقاط مختلف استان با مشارکت گروه‌های جهادی برسانیم.

او بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کردستان از اوایل اسفند تاکنون بیش از ۱۲ هزار عدد ماسک نیز تولید و میان اقشار نیازمند توزیع کرده ضمن اینکه روزانه ۹۰ دست لباس ایزوله در مجموع سه هزار دست و ۲ هزار و ۵۰۰ عدد شیلد حفاظتی نیز تولید و به مراکز درمانی تحویل داده است.

طالبی یادآور شد: توزیع پنج هزار و ۴۰۰ بسته غدایی بین مردم نیازمند، ۹۵۰ بسته بهداشتی، ۱۲۰ هزار بسته بهداشتی در قالب پویش سلامت و تحویل یک هزار دست لباس ایزوله به دانشگاه علوم پزشکی، از دیگر اقدامات این ستاد در مدت ذکر شده، است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.