رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور مطرح کرد:

توزیع‌ ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار غذای گرم در کشور/ واریز ۷۰۰ میلیارد ریال کمک بنیاد مستضعفان به حساب ایتام

بختیاری گفت: تا کنون ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار غذای گرم با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)کشور امروز در مراسم سومین رزمایش مواسات و همدلی در خراسان رضوی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت لیالی قدر گفت: تا کنون ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است و پخت تمامی غذا‌ها و وعده‌های گرم غذایی با حضور کارشناسان وزارت بهداشت و درمان و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

او افزود: بیش از یک هزار و۳۰۰ آشپزخانه در ماه رمضان در سراسر کشور برای نیازمندان طبخ غذا انجام می‌دهند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور ادامه داد: سپاه پاسداران و بسیج با کمک خیرین ۲۰۰ هزار بسته غذایی، هر بسته به ارزش ۳۰۰ هزار تومان در اختیار نیازمندان قرار داده است، توزیع بسته‌ها با رعایت تکریم و در نیمه‌های شب انجام شده است تا کرامت و آبروی نیازمندان حفظ شود.

 

بیشتر بخوانید: ۱۷۰هزار خانواده زیر پوشش قرارگاه مواسات خراسان رضوی هستند

واریز ۷۰۰ میلیارد ریال کمک بنیاد مستضعفان به حساب ایتام

مرتضی بختیاری  افزود:  کمک‌ ۷۰۰میلیارد ریالی  بنیاد مستضعفان بین ۱۴۰ هزار یتیم زیرپوشش کمیته امداد در سراسر کشور توزیع و پنج میلیون ریال به حساب هر نفر آنان واریز شده است.

او ادامه داد: رییس بنیاد مستضعفان کشور این اقدام خیرخواهانه را با تامین مبلغ یاد شده از محل منابع بنیاد و همزمان با شب ضربت خوردن امیرالمومنین علی (ع) به عنوان ابوالایتام و با هدف اکرام ایتام انجام داده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در باره ادامه کمک‌های حمایتی برای نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا گفت: اقدامات انجام شده حمایتی در راستای وظایف این نهاد و با کمک و مشارکت خیران و در شرایط استثنایی انجام شده است.

انتهای پیام//م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.