تسریع در تکمیل پروژه های ورزشی شهرستان اندیمشک در دستور کار قرار گرفت

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک جلسه ای با حضور مسئولان واحد فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در اداره ورزش و جوانان اندیمشک برگزار گردید.

کیومرث آریان متین رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه ای با حضور مسئولان واحد فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان در اداره ورزش و جوانان اندیمشک برگزار گردید که در زمینه پیگیری جلسه هفته گذشته شورای اداری اندیمشک که با حضور مسئولان ارشد این شهرستان برگزار گردید، تشکیل شد.

او افزود: در این جلسه تاکید گردید مشکلات و موانع پروژه ها برطرف شده و روند تکمیل این پروزه ها تسریع گردد.

آریا متین بیان داشت: اداره ورزش و جوانان اندیمشک در سال ۹۸ و ۹۹ با داشتن ۱۹ پروژه ورزشی با اعتبار ۲۶ میلیاردتومان که بیش از هفتاد درصد این اعتبار از نفت تامین شده، یکی فعال ترین ادارات در سطح استان خوزستان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک تصریح کرد: پروژه های هفت چمن مصنوعی، پایگاه قهرمانی ۱و۲، جاده سلامت و پارک ورزشی فرهنگیان، جاده سلامت و پارک ورزشی کوی لور، جاده سلامت و پارک ورزشی کوی نیرو، سالن تمرینی شهید سروندی، سالن کوی جانبازان، چمن نفت (شهیدقربانی)، خانه کشتی پنج هزار نفری، چمن چم گلک، چمن حسینیه و سالن کوی لور جهت استفاده همشهریان در حال اجرا هستند.

این مقام مسئول از پیگیری و حمایت حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون انرژی، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و جهانگیری فرماندار اندیمشک در روند تکمیل این پروژه ها قدردانی کرد و گفت: امیدواریم درپایان سال ۹۹ شاهد تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار