سرپرست تیم فوتبال نساجی: نقش ماشین کوکی را برای تصمیم گیرندگان داریم

سیف الله پور: آقایان قصد دارند که رقابت‌های فوتبال را برگزار کنند و ما نیز نقش ماشین کوکی را برای آن‌ها داریم.

نقش ماشین کوکی را برای تصمیم گیرندگان داریم/ فوتبال با کیفیتی در ادامه لیگ شاهد نیستیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایزد سیف الله پور، سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران، در خصوص از سرگیری  تمرینات تیم‌های لیگ برتری، اظهار داشت: همانطور که رئیس جمهور اطلاع رسانی کرد، بازی‌ها برگزار می‌شود، اما ‌ای کاش تصمیم گیرندگان، نظر باشگاه‌ها را هم می‌گرفتند. متاسفانه هیچ تعاملی با باشگاه‌ها صورت نگرفت. بازی‌ها برگزار می‌شود و سوال من این است که سهم باشگاه‌ها، مخصوصا خصوصی‌ها چیست؟

مگر اینجا آلمان است که می‌گویند پروتکل‌ها را رعایت کنیم؟

سیف الله پور ادامه داد: ما در آمدی از تبلیغات محیطی نداریم. باشگاهی که حدود ۳۰ میلیارد تومان در سال هزینه می کند، امسال چیزی حدود ۵۰۰ میلیون تومان درآمد داشته است. حالا گفته اند که بازی‌ها بدون تماشاگر هم برگزار می‌شود. اما چه کسی جوابگوی این هزینه‌ها خواهد بود. می‌گویند که پروتکل‌های بهداشتی را هم انجام دهیم. مگر اینجا آلمان است که می‌گویند پروتکل‌ها را رعایت کنیم؟


بیشتر بخوانید: فکری: پرسپولیس را باید قهرمان لیگ برتر معرفی کنند


نقش ماشین کوکی را برای تصمیم گیرندگان داریم

او درباره نحوه برگزاری رقابت‌ها بیان کرد: به ما گفته اند که هر ۴ روز یک بار در تیر ماه بازی کنیم. مثلا یک بازی با تیم نفت مسجد سلیمان در پیش خواهیم داشت. از مازندارن باید به تهران بیاییم، از تهران به اهواز و سپس راهی مسجد سلیمان شویم. با این احتساب فقط ۲ روز در راه هستیم. آیا بازیکنان و تجهیزات باشگاه‌ها در حد آلمان است که بتوانیم به خوبی ریکاوری کنیم؟ آن‌ها قصد دارند که رقابت‌ها را برگزار کنند و ما نیز نقش ماشین کوکی را برای آن‌ها داریم. فکر می‌کنم بازی‌های با کیفیتی را شاهد نباشیم.

سرپرست تیم نساجی گفت: ما هم قبول داریم که خون ما از دیگر مشاغل رنگین‌تر نیست. ما هیچ وقت نگفتیم که نمی‌خواهیم لیگ برگزار شود اما اکنون فصل تعطیلی فوتبال است. اگر فوتبال برگزار می‌شد، نیمه‌های اردیبهشت تعطیلات بین لیگ را داشتیم. بازیکنی که قراردادش به پایان رسیده است، آیا از همه انرژی خود استفاده می‌کند؟ فوتبال با کیفیتی در پیش نخواهد بود، اما به هر حال تابع فدراسیون هستیم.‌ ای کاش فدراسیون و دیگر مسئولان کمکی به باشگاه‌های خصوصی کمک می‌کردند.


بیشتر بخوانید: تیم منتخب زیر ۲۳ ساله‌های لیگ برتر فوتبال/ جوان‌های امروز، آینده سازان فردا


حامی مالی باشگاه، نمی‌تواند کمکی به ما کند

سیف الله پور افزود: مگر بحث دادن وام به بخش خصوصی مطرح نیست؟ چرا از خودشان نمی‌پرسند که باشگاه‌های خصوصی از کجا درآمد دارند؟ حامی مالی تیم ما یک شرکت هواپیمایی است. همین شرکت هفته‌ها پروازی نداشته و از کجا می‌خواهد ما را پشتیبانی کند. فقط هدف، برگزاری رقابت‌ها است، اما آیا بازیکنی داریم که بتواند در این شرایط هر ۴ روز یکبار بازی کند و مصدوم نشود؟  

تمرین نکردیم، فقط تست گرفتیم

سرپرست نساجی درباره اینکه گفته می‌شد، بازیکنان این تیم طی روز‌های گذشته به صورت مخفیانه تمرین کرده اند، گفت: تفاوت ما با دیگر تیم‌ها جایی است که برخی از اوقات تمرینات خود را در مازندران و برخی اوقات در تهران برگزار می‌کنیم. بچه‌ها را فقط جمع کردیم و تست خون گرفتیم. وزن آن‌ها را اندازه گیری کردیم و حالا هم اگر به گروه مجازی بازیکنان ما نگاه کنید، آن‌ها به صورت آنلاین به همراه محمود فکری تمرینات خود را انجام می‌دهند. از فردا تمرینات خود را آغاز می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: پارس جنوبی به دنبال برگزاری جلسه با سیف الله پور/ مدیر نساجی از شکایت خود منصرف می‌شود؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار