اختصاص۲۴ تخت آی. سی. یو در بیمارستان رضوی به بیماران سکته مغزی

دبیر کمیته مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان رضوی در بحران کرونا ۲۴ تخت آی. سی. یو و بخش جراحی اعصاب خود را به درمان بیماران سکته مغزی اختصاص داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی‌اصغر انجیدنی دبیر کمیته مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان رضوی با اختصاص ۲۴ تخت آی. سی. یوبیمارستان رضوی به بیماران سکته مغزی بیشترین کمک را در دوران درگیری نظام بهداشت و درمان با بیماری کرونا داشته است.

او افزود: در دوران شیوع کرونا سایر بیمارستان‌های خصوصی و خیریه در مشهد نظیر مهر، سینا، پاستور، موسی بن جعفر، امام زمان، جواد الائمه (ع)، بنت الهدی و آریا نیز برای درمان بیماران غیر کرونایی در حوزه بیماری‌های قلبی و جراحی عمومی به کمک دانشگاه علوم پزشکی مشهد آمدند.

دبیر کمیته مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همگام با شیوع کرونا بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد شامل امام رضا، قائم و شریعتی به طور ویژه به درمان بیماران کرونا اختصاص یافته بود، به همین سبب برای درمان بیماران غیر کرونایی مراجعه کننده به این بیمارستان‌ها نیازمند همکاری بخش خصوصی و مراکز معین بودیم.

انجیدنی بیان کرد: خوشبختانه با روند کاهش بیماران بستری مبتلا به کرونا فرآیند پذیرش و درمان بیماران غیر کرونایی در بیمارستان‌های دانشگاه به روال قبل برگشته است.

محسن محور رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد نیز گفت: هزینه جراحی و درمان تمامی بیمارانی که در شرایط کرونا از بخش دولتی به این بیمارستان اعزام شده اند با تعرفه دولتی دریافت شد.

او افزود: این در حالی است که برخی از بیماران اعزام شده هزینه بستری با تعرفه دولتی را هم نداشته و به صورت رایگان درمان شده اند.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.