از سرگیری تخلیه و بارگیری کالا در بندر شادگان

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: با پهلوگیری نخستین شناور حامل کالا‌های تجاری در بندر شادگان، تخلیه و بارگیری کالا در این بندر از سر گرفته شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: به دنبال پهلوگیری یک فروند شناور تجاری در بندر شادگان و تخلیه بیش از ۴۰۶ تن محموله در اردیبهشت ماه سال جاری فعالیت‌های تخلیه و بارگیری کالا در این بندر محلی از سر گرفته شد.

او افزود: با هدف رونق بیشتر فعالیت‌های بازرگانی و همچنین زمینه‌ مساعد در اسکله‌ تجاری شادگان، یک فروند شناور تجاری تحت عنوان کیمیا با ظرفیت GRT۸۰۰ حامل لوازم یدکی، ابزار آلات و لوازم آشپزخانه در این بندر محلی پهلوگیری کرد.

دریس، رونق کسب و کار و بازرگانی و به دنبال آن ایجاد فرصت‌های اشتغال از طریق تخلیه و بارگیری انواع کالا در این بندر محلی را از اهم اهدافی عنوان کرد و اظهار داشت: با احداث و راه اندازی این اسکله تجاری از سوی سازمان بنادر و دریانوردی دنبال می‌شود، ضمن اینکه برخورداری این بندر از امکانات و تجهیزات مناسب، زمینه را برای فعالیت بازرگانان و کار و کسب‌های محلی بیش از پیش فراهم آورد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.