شایق در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اقدامات مثبت مجلس دهم در حاشیه اقدامات منفی آن گم شد

نماینده ادوار مجلس گفت: متاسفانه مجلس دهم برای بسیاری از نماینده‌ها باعث دل‌مشغولی بود و باید گفت که عملکرد خاصی برای مردم نداشت.

اقدامات مثبت مجلس دهم در حاشیه اقدامات منفی آن گم شدعشرت شایق نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارزیابی عملکرد مجلس دهم گفت: متاسفانه مجلس دهم برای بسیاری از نماینده‌ها باعث دل‌مشغولی بود و باید گفت که عملکرد خاصی برای مردم نداشت.

او ادامه داد: بدترین مصوبه این مجلس هم  بحث‌های بودجه کل کشور بود که خیلی راحت از کنار آن گذشتند و به راحتی آن را مصوب کردند؛ علاوه بر این یکی از بدترین اتفاقاتی که در مجلس دهم افتاد این بود که عکس العمل خاصی درباره کاهش پول ملی نداشت؛ با اینکه مجلس به عنوان قانون‌گذار و تصمیم‌گیر می‌توانست در این زمینه اقدام مناسب و برخورد قاطعی داشته باشد، اما سکوت و همراهی اش با دولت این موضوع را تقویت کرد.

شایق افزود: مجلس دهم به شدت حامی دولت بود، اما حمایت‌هایش از دولت هم خروجی مثبتی هم در پی نداشت؛ البته منکر این نیستم که حرکت مثبتی نداشتند، اما اقدامات منفی آن انقدر زیاد بود که اقدامات مثبت را نیز تحت الشعاع قرار داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اقدامات مثبت مجلس !!!!!!!!!!
نکنه منظورتون تورم 300درصدی و پراید 100میلیونی
آخرین اخبار