۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۹ اردیبهشت)

فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته، میزبان سه مدل مختلف از یک گوشی شیائومی است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیستم برای ما یک رهبر جدید آورده است که در صدر جدول فهرست پرطرفدارترین‌ها نشسته است. این دستگاه، محصولی جدیدی از سامسونگ است که توانسته با ورودش مستقیما جایگاه اول فهرست پرطرفدارترین‌ها را از آن خود کند. این گوشی سامسونگ Galaxy A Quantum نام دارد. این دستگاه در حال حاضر تنها به وسیله یک اپراتور کره‌ای پشتیبانی می‌شود، اما به نظر ما نام خاص آن باعث شده افراد زیادی به آن توجه کنند به همین دلیل اکنون در صدر فهرست هفته جاری قرار دارد.

در مقام بعدی گوشی جدید Poco F2 Pro قرار دارد. در دو جایگاه بعدی، گوشی‌هایی مشاهده می‌کنیم که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌اند. این دو دستگاه جدید ردمی نوت ۱۰ و آیفون ۱۲ پرو مکس هستند.

این هفته، ردمی نوت 9S به مقام پنجم سقوط کرد؛ در حالی که گلکسی A51 هنوز با قدرت در جایگاه ششمین گوشی هوشمند پرطرفدار نشسته است. این تلفن همراه به عنوان پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ شناخته شده است.

یک گوشی دیگر که اکنون تنها شایعاتی از آن در فضای مجازی منتشر شده در مقام هفتم قرار دارد. این دستگاه نوکیا ۹.۳ Pure View است. ردمی نوت ۸ اکنون در جایگاه هشتم بوده و در واقع پسرفت داشته است. نسخه معمولی نوت ۸ آخرین جایگاه فهرست هفته جاری را از آن خود کرده است.

شاید باور کردنش کمی سخت باشد، زیرا تا به اکنون چنین اتفاقی کم رخ داده، اما این هفته، سه مدل مختلف از یکی از گوشی‌های شیائومی در فهرست پرطرفدارترین‌های این هفته دیده می‌شوند. در مقام نهم یک گوشی از اپل دیده می‌شود و آن چیزی نیست جز آیفون SE جدید که پس از مدت زیادی حضور در سه گوشی برتر به این جایگاه تنزل پیدا کرده است.

گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند

اعضای فهرست هفته ۱۹ که دیگر پرطرفدار نیستند گوشی‌های ردمی نوت ۹ پرو، هوآوی P30 پرو New Edition، شیائومی می‌نوت ۱۰ لایت و سامسونگ گلکسی S8 هستند.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۹ اردیبهشت)

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۹ اردیبهشت)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار