لحظه برخورد تایر منفجر شده با عابر پیاده!

پرتاب و برخورد تایر منفجر شده با پای عابر پیاده موجب زمین خوردن شدید او شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ترکیدن ناگهانی لاستیک یک تریلی موجب زخمی شدن یک عابر پیاده شد. در این حادثه که در تاریخ ۱۷ می و در شهر «هایکو» واقع در جنوب چین رخ داد، این عابر پیاده به دلیل جراحت به بیمارستان منتقل شد.

بنا به گفته شاهدان عینی این عابر پیاده لحظاتی پیش از ورود تریلی در حال تمیز کردن کفش‌های خود بود که دچار این حادثه شد. گفته می‌شود باد زیاد تایر و برخورد تایر با تیرک مهار موجب ترکیدن آن شده است.


بیشتر بخوانید: اصلاح صورت میمون در پیرایشگاه!


ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو تریلی در حال ورود به توقف‌گاه دیده می‌شود. لحظاتی بعد تایر با برخورد به یکی از تیرک‌های مهار، ناگهان منفجر شده و به عابر پیاده برخورد می‌کند. شدت این برخورد آن‌قدر زیاد بود که این عابر پیاده را حدود دو متر پرتاب کرد. بلافاصله عده‌ای از شاهدان عینی از جمله راننده یک موتورسیکلت و دو راننده خودرو به کمک این مرد شتافتند. لحظاتی بعد از این حادثه، مرد جوان که هویتش مشخص نشده با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. بنا به گفته شاهدان عینی این عابر پیاده از ناحیه پا دچار آسیب شده بود.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس محلی چین در مورد این حادثه ادامه دارد:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صفر
۱۳:۳۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
خوب شد داشت میدوید اونم سمت موافق پرتاب لاستیک.اگه ثابت ایستاده بود ممکن بوددست وپاش یاکمرش بشکنه وآسیب جدی ببینه
آخرین اخبار