برگزاری مسابقه میم مثل مردم

مسابقه «میم مثل مردم» با هدف ثبت آثار، تجربیات، خاطرات و دستاورد‌های حضور خودجوش گروه‌های مردمی در مبارزه با ویروس کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سجاد ستوده ، مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان گفت: این مسابقه با محوریت ثبت آثار، تجربیات، خاطرات و دستاورد‌های حضور خودجوش گروه‌های مردمی گیلانی در عرصه مبارزه با ویروس کرونا در گیلان برگزار می‌شود.

اوبا بیان اینکه این آثار می‌تواند در قالب کلیپ، عکس، پوستر، مصاحبه، گفتگو، دل نوشته، خبر و… برای شرکت در مسابقه ارسال شود؛ افزود: هیچ ممنوعیتی برای شرکت یک نفر در چند بخش وجود ندارد و هرکس می‌تواند همزمان با ارسال اثر در چند بخش از این مسابقه شرکت کند.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا شاهد راه اندازی کارگاه‌های دوخت ماسک و لباس‌های مخصوص کادر درمانی بیمارستان‌ها، گندزدایی معابر شهر و روستا و انجام امور خدماتی بیمارستان‌ها به صورت کاملاً داوطلبانه، حضور طلاب جوان و جهادی در آرامستان‌ها و انجام امورات مربوط به غسل و تدفین متوفیان برخی از اقدامات انجام شده است؛ گفت :طرح‌ها و ایده‌های که قابل سرمایه گذاری باشند برای حمایت به پارک علم و فناوری معرفی خواهند شد.

سجاد ستوده از آمادگی این مرکز برای ساخت مستند از برخی از آثار ارسالی به این جشنواره خبر داد و گفت: تمامی آثار بعد از ثبت و ارزیابی از سوی کارشناسان، از طریق فضای مجازی در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

او افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا پایان خردادماه به آی دی @gil_cyber در پیام رسان تلگرام، بله، ایتا و سروش ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۱۶۶۰۴۶۹۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.