فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

بیداری اسلامی باعث انزوای رژیم صهیونیستی شده است

سردار اباذر سالاری گفت:روز قدس فرصتی است که بار دیگر مردم مسلمان جهان راجع به یک ظلم بزرگ بیندیشند و نسبت به مسئولیت‌های خود در برابر بخشی از پاره تن اسلام تامل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار اباذرسالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در آستانه فرا رسیدن روز قدس گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با بیداری مردم مسلمان و آزادگان جهان هر روز رژیم جعلی اسرائیل در انزوای بیشتری قرار گرفته است.

سردار سالاری افزود: ابتکاری که حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس به خرج داد باعث شد که نه تنها مسلمانان بلکه آزادی‌خواهان جهان هم نسبت به ظلم و جنایت صهیونیست‌ها آگاهی پیدا کنند و مسلمانان فریاد تظلم خواهی خود را به گوش همه برسانند.

او گفت: روزگاری صهیونیست‌ها با مظلوم نمایی از وقایع دوران جنگ‌های جهانی خودشان را پیش چشم ملت‌های جهان مظلوم و ذی حق جلوه می‌دادند، در حالی که در همان روز‌ها کشتار وسیعی از فلسطینی‌ها راه انداخته و سرزمین‌های فراوانی از آن‌ها را اشغال کرده بودند، اما آن‌ها به کمک جریان‌های رسانه‌ای وابسته به خود سرپوشی بر همه این ظلم‌ها و جنایت‌ها گذاشته بودند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: رژیم جعلی با قدرت رسانه‌ای چنان در اذهان مردم منطقه القا کرده بود که ارتشی شکست ناپذیر دارد، اما از سال ۲۰۰۰ به بعد هر روز شکست‌های سخت تری خورده است.

سردار اباذر سالاری افزود:از جنگ ۳۳ روزه لبنان تا جنگ ۲۲ روزه و ۸ روزه غزه، از ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین تا موشک‌باران شدن بلندی‌های جولان همه و همه امروزه گروه‌های مقاومت را در یک وضع با اعتماد به نفس بسیار خوبی قرار داده و رژیم منحوس که از مشکلات داخلی فراوانی رنج می‌برد، امروز به اضمحلال نهایی نزدیکتر است.

او گفت:آن‌ها خود می‌دانند که خیلی از حیات‌شان در منطقه‌ باقی نمانده و فقط با تحرکات رسانه‌ای و اختلاف افکندن در دنیای اسلام و همراه کردن برخی کشور‌های مرتجع منطقه، تنها مرگ خود را به تاخیر می‌اندازند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود‌: در حوزه نظامی نیز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از دوران هشت ساله جنگ تحمیلی که انقلاب اسلامی در راستای رسالت‌های خود، سپاه قدس را بنیان نهاد و به تقویت جبهه مقاومت علیه سرسخت‌ترین دشمنان بشریت و دشمنان اسلام پرداخت، گروه‌های مقاومت هر روز بیش از دیروز عرصه را بر رژیم منحوس صهیونیستی تنگ کردند.

سردارسالاری گفت:امسال اگر چه شیوع ویروس کرونا باعث شد که تجمع علیه جنایت‌های ضد بشری اسرائیل نداشته باشیم، اما تحرک رسانه‌ای آزادگان جهان در فضای مجازی نوید غلبه بر رسانه‌های مزدور صهیونیستی را می‌دهد.

او افزود: یک اتفاق بزرگ دیگر هم امسال رقم می‌خورد و آن سخنرانی ولی امر مسلمین جهان در روز جهانی قدس است که پیام انقلاب اسلامی را به گوش همگان خواهد رساند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.