نه به معامله قرن؛

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری : مقاومت و ایستادگی مردم سایه جنگ را دور کرد

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مقاومت و ایستادگی مردم و ایستادگی پشت سر رهبر انقلاب سایه جنگ را از سر کشور دور کرد.

قدسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،   آیت الله حسینی خراسانی سخنران مراسم پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرعباس گفت: مقاومت و ایستادگی مردم و ایستادگی پشت سر رهبر انقلاب سایه جنگ را از سر کشور دور کرد.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری افزود: لبخند و مذاکره و دست دادن دشمن را رام نکرد، بلکه حضور میلیونی ولایتمداران در روزهایی مانند روز قدس است که دشمن را عقب راند.

وی گفت: دشمنان از پیروزی‌های ما ناراحت و در سختی‌های ما مانند سیل و خشکسالی خوشحال می‌شوند، زیرا آن‌ها می‌خواهند که مسلمانان وجود نداشته نباشند.

آیت الله حسینی خراسانی گفت: همه بدانند و عبرت بگیرند که با چنین دشمنی خبیث و پلیدی مذاکره حتی با نیت خیرخواهی و گشایش مشکلات، خامی است.

وی افزود: کسی که الفبای سیاست را بداند و اندکی خرد سیاسی داشته باشد می‌داند که مذاکره با چنین دشمنی ولو با نیت خدمت به ملت، خیانت است.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبری با فریاد رسا اعلام کرده اند جنگ نخواهد شد، زیرا وقتی ملتی بیدار، زنده، با قدرت و قوای مسلح و رهبری شجاع مقابل دشمن ایستاده اند، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی افزود: رهبری فرمودند جنگ نخواهد شد و مذاکره به معنی سازش هم هرگز نخواهیم کرد.

آیت الله حسینی خراسانی گفت: امروز با ایستادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتش و بسیج، آرایش جنگی دشمن در منطقه به یک سخره بین المللی تبدیل شده است.

آیت الله حسینی خراسانی افزود: راه همین است، زیرا همانگونه که قرآن گفته است، باید در برابر زیاده خواهان مقاومت کرد.

سخنران راهپیمایی روز قدس در بندرعباس گفت: دشمن می‌بیند که مردم در همین بندرعباس با هوای گرم آمده اند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند و فریاد می‌زنند که ما وصیت امام راحل برای مقابله با اسرائیل را زمین نخواهیم گذاشت.

آیت الله حسینی خراسانی افزود: مسئولان هم بدانند که این ملت پشتیبان نظام هستند و باید کارگزاران و مسئولان تا می‌توانند به این مردم خدمت کنند، زیرا خدمت به این ملت، خدمت به پیامبر (ص) و امام حسین (ع) است.

 

انتهای پیام/ز

سخنان نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در بندرعباس

 

برچسب ها: قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.