فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خبر داد؛

جمع آوری ۶۲۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی در رزمایش مواسات و همدلی

سردار سالاری گفت: در مرحله نخست رزمایش مواسات و همدلی بیش از ۶۲۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری و بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع کرونا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در مرحله نخست رزمایش مواسات و همدلی بیش از ۶۲۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری و بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع کرونا توزیع شد.

سردار سالاری در جلسه هماهنگی مسئولان ۱۷ گانه قرارگاه خدمت رسانی مواسات و خدمت مومنانه افزود: هرمزگانی‌ها می‌توانند برای مشارکت در این طرح کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۵۹۶۷۰۷ به نام قرارگاه مواسات و همدلی هرمزگان واریز کنند.

او گفت: تشویق و ترغیب مردم برای کمک و خدمت رسانی، شناسایی افراد نیازمند و جمع آوری و توزیع اقلام از وظایف اعضای قرارگاه خدمت رسانی مواسات و خدمت مومنانه است.

سردار سالاری از حقوق بگیران دستگاه‌های اجرایی هم خواست بخشی از حقوق خود را برای کمک به نیازمندان و قشر‌های آسیب دیده از کرونا اختصاص دهند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: مردم کمک‌های غیرنقدی را به پایگاه‌های بسیج و مساجد شهرستان‌ها و در بندرعباس به مسجد جامع تحویل دهند.

داود میرنژاد، مسئول کمیته مردمی قرارگاه خدمت رسانی مواسات و خدمت مومنانه مردم هرمزگان هم گفت: تسویه حساب بدهی نیازمندان به فروشگاه ها، مرغ فروشی ها، قصابی‌ها و نانوایی‌ها در بندرعباس در دستور کار است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.