الکترونیک آرتز کدهای اصلی دو بازی محبوب خود را منتشر خواهد کرد

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرده که قصد دارد کدهای برنامه نویسی دو بازی Command and Conquer: Tiberian Dawn و Conquer: Red Alert را منتشر کند.

الکترونیک آرتز کدهای اصلی دو بازی محبوب خود را منتشر خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که قصد دارد کد‌های برنامه نویسی دو بازی استراتژیک قدیمی، اما پر طرفدار خود را که شامل بازی‌های Command and Conquer: Tiberian Dawn و Conquer: Red Alert می‌شود را در فضای مجازی منتشر کند. این کد‌ها قرار است در تاریخ ۵ ژوئن و به همراه کد‌های برنامه نویسی نسخه‌های جدید این بازی در دسترس گیمر‌ها قرار گیرد. شرکت EA در این باره اعلام کرده است که گیمرها خواهند توانست از این طریق به محتوای اصلی بازی دسترسی داشته باشند و موارد و یا حالت‌های موجود در بازی را به دلخواه خود تغییر دهند. علاوه بر این گیمر‌ها می‎‌توانند منابع خود در بازی را تا بی‌نهایت افزایش دهند و لذت اجرای این بازی به صورت سفارشی سازی شده را تجربه کنند.

بازی Conquer: Red Alert

برگزاری کلاس آنلاین آموزش برنامه نویسی در استیم

بازیکنان برای دسترسی به نقشه‌ها و مود‌های منتشر شده از سوی الکترونیک آرتز باید از طریق نرم افزار Steam و یا از طریق EA’s Origin اقدام کنند؛ اما شیوه استفاده از کد‌هایی که باعث افزایش منابع در بازی می‌شوند کمی متفاوت با راهکار‌های گفته شده برای دستیابی به نقشه‌ها است، الکترونیک آرتز قصد دارد برای آموزش کامل روش‌های تغییر در برنامه نویسی بازی خود، کلاسی آنلاین در استیم و EA’s Origin برگزار کند تا گیمر‌ها به طور کامل با روش‌های تغییر برنامه نویسی بازی‌ها آشنا شوند.


بیشتر بخوانید


تا پیش از این نیز نسخه‌های هک شده دو بازی Command and Conquer: Tiberian Dawn و Conquer: Red Alert در دسترس گیمر‌ها قرار داشت، اما اکنون EA قصد دارد به طور رسمی کد‌های اصلی این بازی را در اختیار گیمر‌ها قرار دهد تا علاوه بر ایجاد تجربه ساخت بازی در گیمرها، بتواند ایده‌های تولید شده توسط گیمر‌ها را نیز جمع‌آوری کرده و از آن‌ها برای عناوین بعدی خود استفاده کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار