لزوم همت هنرمندان برای ماندگاری رزمایش مواسات

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی از هنرمندان خواست رزمایش جهادی مواسات و کمک‌های مومنانه را با زبان هنر در تاریخ ماندگار کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم   نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی  در مراسم توزیع ۵ هزار بسته معیشتی اهدایی بنیاد مستضعفان به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در تبریز با تأکید بر ثبت، بازخوانی و روایت هنرمندانه این تلاش‌ها و فداکاری ملی افزود: زبان هنر یکی از راه‌های مهم و اثرگذار در تبیین ابعاد رزمایش مواسات است.

اوبا بیان اینکه آیندگان باید از این رزمایش درس بگیرند گفت: هنرمندان با هر وسیله و هنری که در اختیار دارند شکوه این همدلی‌ها را در تاریخ ماندگار کنند.

اوبا تاکید بر الگوگیری از روش شهید آوینی، در رسانه‌ای کردن جهاد مقابله با کرونا گفت: همه هنرمندان تاسی از تفکر شهید آوینی کمک‌های مومنانه را به تصویر بکشند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه شهید آوینی دفاع مقدس را در قالب روایت فتح در تاریخ ماندگار کرد گفت: این شهید والامقام شخصیتی بود که در انجام کار فرهنگی و رسانه‌ای و هنری خود، منتظر تأمین بودجه و امکانات نمی‌ماند بلکه به سرعت به تکلیف و وظیفه انقلابی و دینی خود عمل می‌کرد.

او افزود: از دیگر ویژگی‌های ممتاز سید شهیدان اهل قلم، اخلاص و معنویت بالای ایشان بود که به خصوص در کار‌های ممتازش از جمله مستند‌های روایت فتح، تأثیر خود را به خوبی نشان می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تجلیل از رفتار متین و صبورانه ملت در تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی و همچنین آماده سازی و توزیع بسته‌های معیشتی در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها گفت: سراسر آذربایجان در این روز‌های سخت کرونایی تابلویی بی نظیر از حماسه همدلی و کمک‌های مومنانه مردم خیر اندیش است.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مردم با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، خالصانه و عاشقانه و با تمام آنچه در توانشان بود مجاهدانه وارد میدان عمل شدند تا با کمک‌های مومنانه خود آلام دردمندان و نیازمندان قضیه کرونا را تسکین دادند.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار