برگزاری مسابقه مجازی قدس، خرمشهر دیگرمی شود

معاون دادگستری کل استان کرمان از برگزاری مسابقه مجازی قدس، خرمشهر دیگر می‌شود در دادگستری کل استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدباقراسلامی معاون دادگستری استان کرمان گفت: مسابقه"قدس خرمشهر می‌شود" با هدف گرامی‌داشت روز جهانی قدس و همدردی با مردم ستمدیده فلسطین برگزار می‌شود.

او افزود:روز قدس که هر ساله مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، امسال در حالی مردم روز قدس را گرامی می‌دارند که جای سردار دل‌ها پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی خالی است و همین امر نیز سبب اشتیاق بیشتر مردم برای حضور در مناسبت روز قدس است.

اسلامی اظهار کرد:اما با توجه به اینکه روز قدس امسال، به دلیل شیوع ویروس کرونا با شیوه‌هایی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، دادگستری استان کرمان نیز سعی کرده است با برگزاری مسابقه‌ای در فضای مجازی سهمی اندک در بزرگداشت این روز داشته باشد.

او بیان کرد:کارکنان دستگاه قضایی استان و خانواده‌های کرمانی با انتشار فتوکلیپ از رشادت‌ها، تصاویر شهدای مقاومت، زندگینامه شهدا، انتشار بیانات رهبری در خصوص روز قدس و پویش برافراشتن پرچم فلسطین در فضای مجازی و یا با گذاشتن پروفایل کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی با موضوع#قدس #شهید_حاج_قاسم_سلیمانی #قدس_خونبهایت #وفاء_لشهید_القدس در این مسابقه شرکت و از جوایز نفیسی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار