تشکیل کارگروه ویژه ارتقاء جایگاه کنکور در باغملک

مدیر آموزش و پرورش باغملک از تشکیل کارگروه ویژه ارتقاء جایگاه کنکور در مدارس متوسطه دوم این شهرستان خبر داد.

ناصر منگشتی مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: دبیران، مشاوران و دانش آموزان در شهرستان باغملک ظرفیت بسیار خوبی برای موفقیت در رقابت کنکور دارند و با برنامه ریزی مطلوب می‌توانیم همچون سال‌های گذشته شاهد کسب رتبه‌های دورقمی و سه رقمی و بهتر باشیم.

او با تقدیر از تلاش‌های دبیران منتخب و مشاوران برگزیده شهرستان که موجب شناسایی و پرورش استعداد‌های دانش آموزان و هدایت تحصیلی آن‌ها می‌شوند افزود: استفاده از ظرفیت رتبه‌های برتر سال‌های گذشته کنکور در باغملک، تشکیل کارگروه تولید محتوا و ارائه مجازی آن به دانش آموزان با تاکید بر تقویت حس رقابت و ایجاد انگیزه در دانش آموزان از اهداف تشکیل کارگروه ارتقای جایگاه کنور است.

منگشتی با اشاره به دیدار خود با مدیران مدارس متوسطه دوم شهرستان تصریح کرد: مدیران آموزشگاه‌های متوسطه دوم طی روز‌های پیش رو تمام کوشش خود را در جهت فراهم کردن امکانات لازم برای حضور دانش آموزان و رفع اشکال دروس پایه دوازدهم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نشان می‌دهند.

مدیر آموزش و پرورش باغملک در پایان با تقدیر از حضور اعضای کارگروه ارتقای جایگاه کنکور ابراز امیدواری کرد تا امسال شاهد کسب رتبه‌های تک رقمی در شهرستان باغملک باشیم.

تنظیم برنامه تدریس حضوری دبیران دروس تخصصی و عمومی در مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نیاز سنجی در خصوص تولید محتوای مطلوب آموزشی، تهیه کلیپ‌های مشاوره‌ای و آموزشی مفید با کوتاه‌ترین زمان، برگزاری جلسات مشاوره‌ای با دانش آموزان و خانواده آنها، استفاده حداکثری از ظرفیت خیرین آموزشی (معلمان و خیرین مالی) و برقراری تماس حضوری و تلفنی با دانش آموزان و تشکیل گروه‌های مجازی علمی و مشاوره‌ای از مصوبات این نشست بود.

در آموزش و پرورش باغملک امسال یکهزار و  ۱۲ دانش آموز پایه دوازدهم به تحصیل اشتغال دارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.