روز قدس نماد مقاومت آزادی خواهان جهان

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: روز قدس میراث گرانبها و یادگار ماندگار امام خمینی (ره) و نماد مقاومت همه آزادی خواهان جهان علیه نظام و رژیم ظالم صهیونیست است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عبدالرحیم رحیمی معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد اظهارداشت: امسال با توجه به شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا باید از ظرفیت فضای مجازی و صدا و سیما برای تبیین روز قدس استفاده شود.

او گفت: با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس، استفاده از ظرفیت رسانه‌های ارتباط جمعی، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برای تبیین فلسفه و اهمیت این روز جهانی برای مردم ضرورت پیدا می‌کند.

فرماندار بروجرد افزود: در زمینه برگزاری راهپیمایی یا تجمع به منظور روز جهانی قدس، شهرستان بروجرد تابع دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا است، بنابراین طبق اعلام این ستاد هیچ برنامه‌ای برای روز قدس نداریم.

رحیمی با اشاره به اینکه اهمیت روز قدس بر هیچ کس پوشیده نیست، تصریح کرد: روز جهانی قدس، روز اتحاد امت اسلامی علیه سیاست‌های ظالمانه و تفرقه افکنانه آمریکا و اسرائیل است.

او اظهار داشت: ابتکار بابصیرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، باعث شد بیت المقدس برای همیشه در تاریخ ماندگار و سربلند بماند و دشمنان نتوانند به اهداف خود برسند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار