بازتاب بیانات مقام معظم رهبری درباره روز قدس در رسانه‌های خارجی

شبکه‌های مختلف خبری بین‌المللی سخنرانی مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس را به صورت مستقیم پخش کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های مختلف خبری با قطع برنامه‌های عادی خود، سخنرانی مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای در روز جهانی قدس را به صورت مستقیم پخش کردند.

شبکه‌هایی از جمله الجزیره مباشر، العالم، المیادین، المسیره، المنار، پرس تی‌وی و الاتجاه، همزمان با پخش مستقیم سخنان مقام معظم رهبری، بخش‌هایی از سخنان ایشان را به صورت زیرنویس برجسته کردند.

شبکه خبری المنار با پوشش خبری سخنان رهبری در روز جهانی قدس اعلام کرد: رهبر ایران بر ادامه مبارزه برای فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط با این رژیم تاکید کردند.

پایگاه اینترنتی شبکه خبری العربیه نیز در بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت: رهبر ایران فرمودند اسرائیل از بین خواهد رفت.

شبکه خبری العربیه نوشت رهبر ایران مبارزه برای آزادی فلسطین را جهاد فی سبیل‌الله دانستند؛ رهبر ایران گفتند: مبارزه برای آزادی فلسطین، جهاد فی سبیل اللّه و فریضه و مطلوب اسلامی است. پیروزی در چنین مبارزه‌ای تضمین شده است، زیرا فرد مبارز حتّی در صورت کشته شدن هم به اِحدی الحُسنیین دست یافته است.

خبرگزاری دولتی سوریه، سانا نیز با انتشار بخش‌هایی از سخنان مقام معظم رهبری، نوشت: پرچم فلسطین همچنان برافراشته خواهد ماند.

سانا نوشت: مذاکره با آمریکا و دیگر دولت‌های غربی و نیز با مجامع بی‌خاصیت بین‌المللی، تجربه‌ی تلخ و ناموفق فلسطین است.

همچنین خبرگزاری آسوشیتدپرس این سخنرانی را به صورت مستقیم پوشش داد.

این پایگاه خبری آمریکایی نوشت که رهبر ایران در چند جا در سخنرانی ۳۰ دقیقه‌ای خود از اسرائیل با عنوان غده سرطانی یاد کرده است.

آسوشیتدپرس نوشت: رهبر ایران در این سخنرانی تاکید کردند که ایران ضد یهودی نبوده بلکه با رژیم صهیونیستی مخالف است.

پایگاه اینترنتی شبکه آمریکایی فاکس‌نیوز در گزارشی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری به مناسبت روز قدس، نوشت که رهبر ایران رژیم صهیونیستی را همانند یک غده سرطانی توصیف کرد که باید از بین برود.

فاکس‌نیوز همچنین نوشت: رهبر ایران گفت برخی برای توجیه این رفتار زشت، استدلال می‌کنند که رژیم صهیونیستی واقعیتی در منطقه است، بی‌آنکه به یاد آورند که با واقعیت‌های مهلک و زیان‌بخش باید مبارزه کرد و آن را ازاله کرد. امروز کرونا یک واقعیت است و همه‌ی انسان‌های باشعور، مبارزه با آن را واجب میدانند. ویروس دیرپای صهیونیسم بی‌گمان از این پس دیری نمی‌پاید و به همت و ایمان و غیرت جوانان از این منطقه ریشه‌کن خواهد شد.

سخنان مقام معظم رهبری به مناسبت روز جهانی قدس از شبکه «نور» در افغانستان به طور مستقیم پخش شد. دیگر شبکه‌های تلویزیونی از جمله «تمدن» و «راه فردا» نیز برنامه‌های مرتبط با روز قدس را پخش کردند.

بازتاب بیانات مقام معظم رهبری درباره روز قدس در رسانه‌های خارجی

خبرگزاری روسی اسپوتنیک با انتشار ویدئوی کامل سخنان مقام معظم رهبری در روز قدس به بازتاب سخنان حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

 روزنامه «مالای میل» چاپ مالزی بیانات مقام معظم رهبری درباره روز قدس را بازتاب داد و نوشت رهبر معظم ایران، رژیم صهیونیستی را «توده سرطانی» در خاورمیانه خواند.

بازتاب بیانات مقام معظم رهبری درباره روز قدس در رسانه‌های خارجی

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نیز به انتشار بخش‌هایی از سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مناسبت روز قدس پرداخت و نوشت بخشی از سخنان رهبر ایران با این مضمون بود که «اسرائیل باقی نخواهد ماند.»

خبرگزاری دویچه وله آلمان نیز در پایگاه اینترنتی خود به انتشار بخش‌هایی از سخنان مقام معظم رهبری پرداخت و نوشت: رهبر ایران اسرائیل را غده سرطانی توصیف کرد که باید از بین برود.

دویچه وله همچنین به بخش‌هایی از سخنان مقام معظم رهبری که در آن رژیم صهیونیستی را با کرونا مقایسه کرده بود نیز پرداخت.

شبکه تلویزیونی «ووگوشچا» بوسنی و هرزگوین هم بیانات مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس را بازتاب داد.

بازتاب بیانات مقام معظم رهبری درباره روز قدس در رسانه‌های خارجی

خبرگزاری رویترز نیز بخش‌هایی از سخنرانی مقام معظم رهبری را منتشر کرد و نوشت رهبر ایران در سخنرانی خود درباره رژیم صهیونیستی گفت: «رژیم صهیونیستی زائده‌ای مهلک و زیان بخش برای این منطقه است و به یقین ریشه‌کن و ازاله خواهد شد.»

نشریه «مترو» چاپ انگلیس، با بازتاب بیانات مقام معظم رهبری نوشت رهبر ایران با «تومور» توصیف کردن رژیم صهیونیستی، اعلام کرد این رژیم از بین خواهد رفت.

بازتاب بیانات مقام معظم رهبری درباره روز قدس در رسانه‌های خارجی

بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز قدس همچنین بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ترکیه داشته است.

بازتاب بیانات مقام معظم رهبری درباره روز قدس در رسانه‌های ترکیه

 

پایگاه خبری تایمز هند با اشاره به بخش‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب نوشت: رهبر ایران تاکید کردند که ویروس صهیونیسم ریشه کن می‌شود.

انتهای پیام/ 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مختار
۰۶:۵۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
چرا نظرات ملت رو نمیزارین؟؟؟دلیل من که میدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
نظرملت توی چنددهه درروزقدس معلوم شده.شماهم نظرتونوبفرملئید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ممد
۰۶:۳۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
اصن دنیا رو لرزوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
مررگ بر ضد ولایت فقیه
آخرین اخبار