قدس سمبل اتحاد مسلمانان است

عبدالرحیم کردی گفت: قدس و مسجدالاقصی سمبل اتحاد مسلمان و اصالت تمدن اسلامی است و تلاش برای به انجام رساندن فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد با رژیم صهیونیستی برای امت اسلامی واجب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالرحیم کردی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: قدس و مسجدالاقصی سمبل اتحاد مسلمان و اصالت تمدن اسلامی است و تلاش برای به انجام رساندن فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد با رژیم صهیونیستی برای امت اسلامی واجب است.

او گفت: بیش از نیم قرن از اشغالگری، کشتار و تجاوزگری به مردم از جمله کودکان و زنان بی‌دفاع توسط رژیم منحوس و جعلی صهیونیست در سایه سکوت نهاد‌های بین‌المللی و حمایت برخی حکومت‌های خودفردخته می‌گذرد.

او معامله قرن و طرح الحاق کرانه باختری و تغییر پایتخت اشغالگران با حمایت ترامپ به قدس را اوج وقاحت صهیونیست‌ها دانست و افزود: نیت رژیم صهیونیستی از این طرح حذف موجودیت فلسطین و هویت‌زدایی از نخستین قبله مسلمانان است.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار از فعالان اقتصادی منطقه و کارکنان این سازمان خواست همگام و همراه با اقشار جامعه در آستانه روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

او با تاکید بر میثاق و وفاداری با اندیشه‌های ناب بنیانگذار جمهوری اسلامی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب امسال با حضور پررنگ در فضای مجازی روز قدس را با تمام قوا و با اقتدار همیشگی فریاد بزنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار