حمایت از فلسطین مساله اصلی جهان اسلام است

نماینده، ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای مشترک ضمن تاکید بر گرامیداشت روز قدس، حمایت از فلسطین را مساله اصلی جهان اسلام بیان کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،در بیانیه مشترک حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی و احمدعلی موهبتی آمده است: ۴۱سال از ابتکار تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین هفته ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس می‌گذرد؛ گذشت این سال‌ها اقتدار رو به رشد جریان مقاومت به پرچمداری نظام جمهوری اسلامی ایران و ذلت و خواری رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش را به دنبال داشته است.

ایشان با بیان اینکه امروز مسلمانان عالم به خوبی دریافته‌اند که راه اصلی برای رهایی فلسطین از چنگال غاصبان، مقاومت است؛ تصریح کردند: مقاومت همان مسیری است که ملت غیور ایران در برابر ظلم استبداد و جور استکبار طی کرد و در نهایت با شکست جنود شیطان، ندای اسلام ناب محمدی را در عالم طنین‌انداز کرد.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان مقاومت را همان رکن رکین مکتب شهید سلیمانی و خط مشی همه شهدای مسیر حق و حقیقت دانستند که نتیجه‌ای جز پیروزی برایش متصور نیست.

امت مسلمان با اعتصام به ریسمان الهی و اجتناب از تفرقه، به حول و قوه الهی می‌بایست روز جهانی قدس را به تناسب شرایط موجود گرامی داشته و پایبندی خود را به آرمان آزادی قدس شریف تحکیم کنند.

امت مسلمان بویژه مردم سیستان و بلوچستان، با درک این سخن حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: «مسأله فلسطین، مسأله اول دنیای اسلام است» امسال نیز به فراخور شرایط و در فضا‌های موجود، خشم انقلابی خود را علیه آمریکای جهانخوار، رژیم جنایتکار صهیونیستی و برخی سران خائن عرب ابراز دارند.

امسال با وجود محرومیت از حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، فرصت استماع بیانات راهگشا و اثربخش مقام معظم رهبری در این روز مهم فراهم شده است.

اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه‌ی هم‌استانی‌های عزیز، پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفته و سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را گرامی داشته و خود و مردم ولایتمدار استان را به بهره‌مندی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تلاش برای تحقق منویات ایشان دعوت می‌کنیم.

امسال بدلیل شیوع بیماری کرونا و بنابه نظر ستاد ملی کرونا، برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع این بیماری، راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نمی‌شود و رهبر معظم انقلاب با مردم سخن خواهند گفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار